Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroepje in Maastricht en omstreken

Hallo allemaal, Ik zal me eerst even voorstellen: Ik ben Nicole, 23 jaar en woon in Maastricht. Als klein kind schreef ik korte verhaaltjes en gedichten. Sinds een paar maanden schrijf ik ook columns en ben sinds een week begonnen met mijn eerste serieuze verhaal, dat hopelijk een boek gaat worden. Ik merk dat ik het vrij lastig vind omdat er niemand om mij heen is die mijn passie deelt. ik wil graag een schrijversgroepje oprichten waar we ook eens mee samen kunnen komen. Het lijkt me fijn eens wat kritisch commentaar te krijgen en niet alleen: ''ohhh, wat leuk!!!'' en '' ga zo door''. Het is leuk om te horen maar je kunt er zo weinig mee..... ik hoop snel reacties te krijgen. Groetjes Nicole

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben zelf bijna 27 jaar en heb misschien wel interesse. Schrijf zelf nogal vrijblijvend (oa. web-logs) en ben al geruime tijd bezig aan een lang verhaal waar ik graag kritisch commentaar op zou willen hebben, en mogelijk tips om verder te kunnen.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Superhobbes, Zou je me eens wat meer over jezelf willen vertellen? En misschien wat doormailen van je werk, ben erg benieuwd... Lijkt me leuk dingen van anderen te lezen!!!! Je kunt me mailen op nicoleschelling85@hotmail.com Ik hoop wat van je te horen!!!! Groetjes Nicole

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Maastricht is voor mij ook niet zo ver, met de auto een 20 minuutjes. Ik woon in Belgisch Limburg. Vanaf mei heb ik weer wat tijd, momenteel ben ik heel druk bezig mijn verhaal af te krijgen ;) Ik ben 29 en schrijf al mijn hele leven, maar nu ben ik echt een heel boek aan het maken. Maar het lijkt me erg leuk om een schrijfgroepje op te richten :D

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Robin, Dank je voor je reactie. Ik ben op dit moment zelf ook bezig met een boek, ben erg benieuwd naar je verhaal... Wat schrijf je zoal?? Alleen verhalen of meer schrijfsels?? Ik schrijf zelf ook al mijn hele leven, vroeger waren dat gedichtjes en korte verhaaltjes, nu zijn dat columns en sinds kort ben ik begonnen aan mijn eerste boek, dat toch iets moeilijker is dan ik had gedacht. Ik zou graag wat van je lezen!!! Als je zin en tijd hebt wil ik graag wat meer over je weten, ook persoonlijk.... Je kunt me mailen op nicoleschelling85@hotmail.com Hopelijk tot snel!!! Groetjes Nicole

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hoi, Misschien een late reactie maar zijn jullie nog doorgegaan met het schrijfgroepje? Ik zou het wel leuk vinden, een schrijfgroepje dat af en toe samenkomt, ikzelf ook afkomstig uit Belgisch limburg zou het ook leuk vinden, maastricht is niet zo ver... groetjes, Niki

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Niki, Ikzelf ben nog steeds bezig met een groepje op te zetten, helaas heb ik op de vorige berichten geen reacties meer gehad, blijkbaar was er toch geen behoefte meer.... Dus we zijn nu met z'n tweeen hahaha... Wat schrijf je zoal?? Misschien kunnen we elkaar eens iets sturen. Groetjes Nicole

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nicole, leuk dat ik zo snel een reactie krijg, erg jammer dat je niets meer hebt gehoord, ik zou een klein groepje wel gezellig vinden om zo nu en dan eens af te spreken, en te praten over wat we schrijven en misschien boeken die we lezen ofzo... Ik schrijf meestal roman of dingen die zich in mijn leven afgespeelt te hebben... en jij? Ik woon in Maasmechelen, dat is niet ver vanaf maastricht

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Niki, Lijkt me hartstikke leuk, het enige probleem is dat ik over drie weken ga verhuizen dus het schrijven staat dan even op een laag pitje. ik schrijf voornamelijk columns over allerlei dingen die me bezig houden, binnenkort ga ik een schrijfcursus volgen en wil dan heel graag een boek gaan schrijven!! Het lijkt me heel leuk om eens iets af te spreken want Maasmechelen is inderdaad niet ver weg!! Tot die tijd kunnen we wel contact hebben via mail ofzo. Heb je toevallig ook Hyves?? Op mijn weblog staan veel van mijn schrijfsels.... Groet

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi nicole, Ben je nog bezig met het oprichten van je schrijfclub in maastricht? Ik heb er interesse in! Wil ook graag een boek schrijven (ben al 4 keer opnieuw begonnen haha) en schrijf zo nu en dan dingetjes voor me zelf, columns, korte verhalen enz... Afgelopen jaar heb ik een schrijfcursus gevolgd. dat heeft me helemaal enthousiast gemaakt. Ik zou het erg leuk vinden om een clubje te hebben waarin je elkaars verhalen kunt lezen, tips geven/ontvangen enz.. Elkaar een keer per maand ontmoeten ofzo. laat me weten wat jou ideeen zijn! Ik woon in cadier en keer, dus vlakbij maastricht.. groetjes Leonne

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Leonne, Ik ben inderdaad nog steeds bezig om een groepje op te richten. We zijn tot nu toe met twee mensen, jij zou de derde zijn. Lijkt me hartstikke leuk en Cadier en Keer is inderdaad vlakbij want over twee weekjes ga ik in Scharn wonen. Wil je eens wat meer over jezelf vertellen? Heb je ook Hyves?? Is misschien wat makkelijker praten;) Groetjes Nicole

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi nicole, Leuk dat je zo snel reageert. ja ik heb hyves. Nou ik heet dus leonne, ben 32 jaar, moeder van een dochtertje van bijna 2, woon in cadier en keer met patrick. Was altijd verpleegkundige maar ben nu thuis omdat ik in de wao zit.(fibromyalgie en vermoeidheid) En daardoor weer wat meer tijd waarin ik af en toe schrijf. Ik wil dus ook een boek schrijven, lijkt me inspirerender als er ik wat meer mensen zou kennen met dezelfde hobby/ambitie. Ik lees veel. Heb jouw blog gezien, nog niet uitgebreid, maar leuk dat je er zo mee bezig bent zeg! je literauurlijst daar heb ik veel van gelezen en dan met name de damesthrillers om het maar zo te noemen. Ik geloof dat jij een stuk jonger bent dan ik?wat doe jij verder? Ja laten we maar op hyves verder praten. mijn hyves is: leonnej.hyves.nl Ik zou ook wel zo een blog willen maken zoals jij hebt. hoe doe je dat? hebben jullie al concrete afspraken genmaakt voor het "schrijfclubje"? groetjes Leonne

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Leonne, Ik ben inderdaad een stuk jonger, 23. Over twee weken ga ik samenwonen met mijn vriend die toevallig ook Patrick heet hahaha. Ik werk fulltime als Receptioniste en daarbij volg ik een thuisstudie voor secretaresse. Ook begin ik morgen als vaste recensent voor de site www.vrouwenthrillers.nl Naast thrillers lees ik ook veel Chicklit en zoals je op mijn blog zag, ook columns e.d. Ik wil ook graag een boek gaan schrijven, waarschijnlijk Chicklit, maar heb het nu erg druk met werk en studie. Als ik mijn opleiding afheb wil ik een schrijfcursus gaan volgen en parttime gaan werken. Ben erg benieuwd naar welke cursus jij gevolgd hebt. Ik zal je vanavond op hyves toevoegen, ben nu op het werk.... We hebben nog geen concrete afspraken gemaakt over het schrijfclubje. Niki, het andere lid, heeft ook hyves, misschien kun je haar ook toevoegen. Het is nu allemaal een beetje hectisch met de verhuizing die eraan komt, maar ik wil dit echt serieus opzetten!!! Groetjes Nicole