Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Officieuze schrijfvakantie in de Ardennen

Vanochtend heb ik gereageerd op een al bestaand topic. Ik stelde voor om een schrijfvakantie in de Ardennen, Belgie in augustus 2008 te organiseren. Nou ja ik heb de vraag gesteld: 'Wie heeft er zin in?' We huren een leuk chaletje,huisje of zoiets en delen de kosten. We schrijven elke dag een tekst (voortzetting van de dag ervoor of een nieuwe tekst), deze leveren we in, printen deze of sturen deze digitaal naar elkaar toe (?). Dan hebben we een tijd vrij (wandelen, genieten van de natuur, slapen, contact met thuisfront, etc.). We eindigen de dag met het bespreken van de tekst, leren dus opbouwende kritiek te geven en ontvangen. schetst mijn verbazing dat er al iemand positief gereageerd heeft; Waus. Wie wil nog meer mee? Wie wil deelnemen in de organisatie? Wie heeft er nieuwe ideen, leuke invallen etc...?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan je het trouwens niet beter in 't café zetten? Klik op 'Bewerken', bovenaan je post, en dan het hele topic verplaatsen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, het is goed, dus zo'n digibeet dat je bent valt nog wel mee :) Leuk trouwens dat je hier weer komt na al die tijd! Op het oude Club Schrijven had je toch zo'n Donald Duck-avater waarop Donald aan het lezen was, zijn hoofd naar het boek in zijn handen maar zijn ogen naar boven?

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:wink: Klopt, mijn credo is: flexibel zijn en blijven :confused: . Niet bang :mad: zijn voor veranderingen :) . Maar we zijn nog steeds met twee personen die naar de Ardennen willen! Ik wil meerdere mensen, voor de schrijfvakantie! :lol: :retard: :lol: :unibrow: :lol: :angry: Waus, dit is geen 'afwijzing' van je, integendeel, met z'n tweeen delen we de gedachte: Om te vermenigvuldigen moet je eerst delen. Of zoiets... :? :? WIE-O-WIE :? :? :? wil een weekje schrijven, kritisch lezen en van de natuur genieten :? :?

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waus, er wil ECHT niemand met ons mee om aan een schrijfweekje mee te werken. We hebben geen programma klaar, samen vullen we de week, met schrijven elkaars werk van commentaar voorzien, inspiratie opdoen, eventueel samen een stuk schrijven en onze schrijcapaciteiten tot ongekende hoogte brengen. :D Ik zal het topic nog even laten staan, want wie weet leest een :!: welwillende 'woud-be' schrijver/ster dit en durft zijn/haar angst :o onder ogen te zien en besluit dit idee tot wasdom te laten komen :thumbsup: We geven het nog even... :arrow:

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In ieder geval met zijn tweeën, wordt het toch nog gezellig :D samen naar het hoogtepunt van onze schrijfcarrière! :nod: Ik heb al een huisje gevonden wat me wel wat lijkt, er zit zelfs een bad in :D ditte! (lekker voorbarig :confused: maar goed :D )

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:o Hallo Waus, 'k heb op de website gekeken en een 4 p. huisje in Recht sprak me wel aan. Goeie tip! :thumbsup: Dan kunnen we allebei iemand meenemen, we hebben een kok(kin) nodig en iemand die veel weet van computers. (online kunnen gaan, printen etc.) De huur van een huisje te Recht is 269,- euro. :smirk:

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Online gaan? is dat wel de bedoeling anders komen we helemaal niet aan schrijven toe :D 269,- dat valt nog mee vind ik. Is er ook een bad in dat huisje? Ik wil Lúthien wel even vragen, of zij zin heeft als je dat wil? :) (als ze meegaat moet het wel vóór 16 augustus dan gaat ze al op vakantie) Een kok, ik kan pannekoeken bakken en wat in de friteuse gooien, we kunnen vast wel eens wat gaan bestellen, of kan jij goed koken? :D anders laten we wel een personage koken. Heb jij er geen goeie kok/kokkin tussen zitten? Hoe komen we er eignelijk? Auto, trein, bus, ... ? Ik heb geen rijbewijs, en zoals het er nu uitziet haal ik die ook niet voor augustus.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Achter het stuur ja :unibrow: maar op de passagiersstoel is ook goed. Genoeg ruimte achterin dan in ieder geval hoop ik.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, het is een AUDI TT en daar kunnen niet eens je boodschappen in. Je komt er wel keck mee voor de dag. En je haar wappert lekker als het een beetje weer is.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Zjors, ben jij niet, behalve schrijver, a real computernerd? :? En Waus, nee wij kunnen niet gaan koken als we ook moeten schrijven :p

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, jij. Kan jij anders meegaan en zorgen voor de computers als wij het even niet meer weten? :) Minke terwijl de pannen op het vuur staan en je alleen maar kan wachten tot alles klaar is kan je nog prima schrijven, laptoppie in de keuken en om de zoveel tijd eens in de pan kijken of het niet aanbrandt :nod: dan kan de ander alvast beginnen met eten als de kok nog inspiratie heeft :D

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of je vraagt Trenke mee met haar magnetron, dan kan je daar kant en klaar maaltijden in opwarmen. :D

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee doe maar niet, dan komen haar kinderen vast ook mee en dan lukt het schrijven niet echt denk ik :D

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee sorry, we hebben geen behoefte aan rondspokende paarden. We zoeken nog wel een kok en een computertechneut.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan koken en met computers omgaan ;) Maar als ik op vakantie ga is dat met mn vriend :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zou u ook mee willen, vrouwe chefkok? Dat moet dan wel een heerlijke vakantie worden, en niet alleen tijdens het schrijven :)

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan ook autorijden hoor Waus :P daar heb je mn vriend niet voor nodig ;) Had het vanavond toevallig met mn vriend over de zomervakantie en wat we willen doen dan :)

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:smirk: Achter mijn laptop volg ik jullie gesprek, en het groepje groeit al... :thumbsup: Dat maakt Waus, ikke, Noekie en vriend, chefkok Eef, voor inspiratie Ros, het huisspook. Dat maakt zes personen :thumbsup: Dat wordt een ander huisje huren in de Ardennen :wink: Ach, het is maar voor één weekje...

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er kan vast wel iemand in het bad slapen met een kussen en een deken, en iemand op de bank, dan is er genoeg plek :nod:

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:!: OK. 3 Slaapkamers in Durbuy, totaal voor 6 personen. Prijs: 339,-eurootjes. :? Waus, als er een bad is, dan lijkt het me redelijk dat jij er in slaapt. Ik verkies een bed, overigens. Dat zal de leeftijd wel zijn :p

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kies liever ook een bed, een bad is wel erg hard :P (hoe 'oud' (hoeveel ouder dan mij) ben jij dan? Ik 18) alleen als er water in zit is het fijn. € 339 met zijn zessen, dat wordt € 56,50 per persoon, nog aardig goedkoop :D

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zou u ook mee willen, vrouwe chefkok? Dat moet dan wel een heerlijke vakantie worden, en niet alleen tijdens het schrijven :)
Ik zou graag willen, maar kan helaas niet in augustus! Ik werk nu in het toerisme en augustus is de drukste periode bij ons op het bedrijf.