Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfvriendin omg. Twente/ Gildehaus

Ik (38) zoek een medeschrijfster (leeftijd 25-70) voor het uitwisselen van ervaringen en samen mee naar lezingen en workshops te gaan. Zelf woon ik in Gildehaus, net over de grens in Duitsland.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt mij best leuk, ik ben van dezelfde leeftijd en woon vlak bij jou. Ik durf ook nooit in m'n eentje naar workshops :) Stuur me maar even een privéberichtje. Groetjes Eufdrie

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk bedacht Macheld, om hier een contactberichtje te plaatsen. vooral fijn dat de leeftijd geen probleem is, 25-70. De meeste jeugd van tegenwoordig denkt dat je met 40 eigenlijk dementerend bent. Je hebt meteen succes ook zie ik,. Ik wens jullie veel schrijfplezier toe.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Machteld, Ik zie dat je al iemand gevonden hebt om kontact te hebben over het schrijven. En nog wel iemand van je eigen leeftijd. Ik woon in Hengelo, maar kom zo nu en dan in Gildehaus. Vandaar dat ik het wel leuk gevonden zou hebben. Ben overigens wel een dagje ouder. Ik heb lessen gehad van Desi Leijnen en Miriam Jansen (een workshop columnsschrijven en autobiografisch schrijven.) Vreselijk van genoten. Zelf schrijf ik graag humoristische stukjes, soms serieus en een beetje dromerig, maar het liefst schrijf ik voor kindertjes. Ik heb vier series kinderverhalen geschreven. Groetjes, Grin