Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep

Het lijkt mij nu ik binnenkort begin met mijn cursus erg leuk om een groepje te maken (ong 3, 4 a 5) met mensen van rond mijn eigen leeftijd, ben zelf 22. Ik heb zo ook wel wat leuke ideetjes hiervoor. Ik hoor het graag als iemand het leuk lijkt!

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Wes, Het lijkt mij wel wat om met leeftijdsgenoten met schrijven bezig te zijn. Ben ook benieuwd hoe jij het voor jouw ziet.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt mij een leuk idee om met een groepje een forumpje op te richten. We kunnen elkaar opdrachten geven, bespreken welke boeken we aan t lezen zijn, de opdrachten van een eventuele cursus die je aan t volgen bent delen met elkaar, en natuurlijk elkaar feedback geven op elkaars stijl en schrijfwerk. Als mensen een blog hebben kunnen we elkaar volgen etc etc. Hierbij kun je bv ook denken aan topics waarin het niet direct gaat over schrijven, maar waar je wel kan delen hoe een ervaring of situatie jou nou hielp bij t schrijven van iets. Ervaringen in t leven delen geeft namelijk stof tot nadenken en schrijven. En natuurlijk gewoon ook topics over vanalles waar je gezellig over kan kletsen :D ideeen zijn natuurlijk altijd welkom, maar zo heb k t nu rus een beetje in gedachten ^^

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Wes, Dat ideetje van je klinkt wel leuk:D Ik zie het op zich ook wel zitten. Ik ben bijna 17, ik weet niet of je dit ook rekent tot je leeftijdsgenoten?;) Ik studeer niets in de richting van het schrijven van verhalen en ben dat ook niet van plan. Maar ik vind het wel heel erg leuk om verhalen te schrijven.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Gumeline! Dat lijkt me geen probleem hoor dat je op t moment niks doet! als je in ieder geval af en toe schrijft kun je in een schrijfgroep! of de anderen zouden er iets op tegen moeten hebben, maar dat lijkt me niet? Dan zouden wen u eventueel met zijn 4en zijn, dat is opzich een leuk groepje? of willen we nog een 5e er bij? Bij deze heb ik trouwens de eerste leesen binnen gehad van de NHA vandaag en heb ik Les 1 al opgestuurd voor nakijken :) ik heb het verhaal ook gepost in op t forum: http://www.schrijvenonline.org/forum/7387

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Wes, Ja, leuk joh. Van mij hoeven het er niet meer te zijn, mag natuurlijk wel :D Ik heb ook nog je verhaal op t forum bekeken.. enne.. ik vind die op zich niet verkeerd. Maar ik heb mn reactie daar ook al neergezet, dus die kun je daar lezen.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeh mag ik de vijfde zijn? Of ben ik te laat? Ik hoop het niet, ik vind het leuk om dan zo de laatste te zijn die word toegevoegd. Zodat ik apart ben maar toch lid van de groep. Mja, het is wat ik doe.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mij betreft is het prima. Ik heb er verder ook nog niets van gehoord. Misschien weet Wes wat meer.