Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw lid schrijfgroep Breda gezocht.

Wij zijn een al langer bestaande schrijfgroep in (wijde omgeving van) Breda. Wij, dat zijn van dit forum Leo, Minke en ik en daarnaast nog een persoon. Twee mannen, twee vrouwen, ik vrees dat onze gemiddelde leeftijd richting de 50 gaat, maar we zijn erg jong van geest. Wij werken het liefst met 5 personen, door omstandigheden is onze schrijfgroep nu terug op 4 personen. Wij zoeken dus een vijfde enthousiaste schrijver/ster. Liefst iemand die al een tijdje met schrijven bezig is en het als een serieuze bezigheid ziet. Dan denken we snel aansluiting bij elkaar te vinden. Wij schrijven heel divers: (literaire) verhalen voor wedstrijden (waar we elkaar proberen te verdringen bij de ereplaatsen), kinderverhalen, fantasy, legendes, columns, romans, enz. Tot op heden geen poezie, dus daar zijn we niet echt deskundig in. We komen eens per maand bij elkaar meestal op vrijdagmiddag, soms op zaterdagochtend. Bij een van ons thuis, roulerend drie keer in de buurt van Breda, een van ons woont verder weg. Op een avond bijeenkomen is vanwege gezondheidsredenen van een van ons geen optie. We werken op die middagen heel hard en hebben dan ook veel lol. Ieder van ons stuurt een week tevoren een tekst per mail naar de anderen. Elke middag worden er dus 5 teksten besproken. Eventueel helpen we elkaar (voor bijvoorbeeld wedstrijden) ook tussentijds verder door mee te lezen en genadeloze kritiek te spuien. Zou je graag mee willen doen in onze groep, stuur dan via de contactknop een mail naar me met wat gegevens over jou, je schrijfwerk en je ambities.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het waarschijnlijk niet echt aantrekkelijk gebracht :smirk: Niemand die deze kans met beide handen aangrijpt? :\\

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik voldoe wel aan het profiel, geloof ik, maar die middagen zijn voor mij geen haalbare kaart. Helaas.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag, Ik heb een beetje ervaring met schrijven. Als de kritiek opbouwend is en niet te genadeloos :) heb ik zeker interesse. Groeten,