Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep drachten

Ik heb veel geschreven en wil het graag weer oppakken. Wie heeft zin om met mij een schrijfgroep te vormen in drachten. Het gaat voornamelijk om schrijven als hobby. Korte verhalen. Het leuk vinden om te schrijven. Elkaar commentaar geven. etc Graag reacties eva

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Eva, Is je oproep nog serieus? En zijn er ondertussen nog meer gegadigden, of is Drachten e.o. een literaire diaspora? In dat geval moet er wat gebeuren. Het lijkt mij in ieder geval een goed idee. Schrijven geeft me veel plezier maar het is ook een eenzame bezigheid. Geregeld commentaar krijgen is altijd goed en houd je scherp. Groet, Arjan.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Eva, Is er al iets moois van de grond gekomen? Ik hoor graag wat de laatste stand van zaken is. Groet, Frank

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben nog steeds op zoek.
Dat je nog steeds zoekt [al meer dan 10 jaar] is een duidelijk teken aan de wand. Ligt Drachten in Friesland? Dat kan al een reden zijn dat niemand reageert. Schrijven in het Friese taal? Een goede reden om wel mee te doen, als je een Fries bent. Alleen voor vrouwen? Liever geen allochtonen? Positieve discriminatie :D Is uw verzoek niet wervend genoeg? Komen we ook een enkele keer bij elkaar in "De Swetser"om te zwetsen?

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi evamaria, Geldt je uitnodiging ook voor Friezen met een andere woonplaats? Zoals ik? En hoe zie je het voor je? Regelmatige bijeenkomsten? Ik ben regelmatig druk met andere zaken. Etc? Etc. Ben benieuwd, Mender Marinus

Lid sinds

4 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Mender en evamaria, Drachten is voor mij wat ver weg, ik woon in het noorden van Friesland. Maar af en toe eens afspreken in b.v. Leeuwarden lijkt mij leuk. Elkaars verhalen lezen, schrijfzaken bespreken en dan met een bakkie koffie erbij. groeten, Anneke