Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verhalen schrijven

Ik ben nog aan het experimenteren om een verhaal te schrijven. Dus zoek ik groepsgenoten waarvan ik naast contact ook iets kan leren. Wie ?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, we zijn met velen... Wellicht kunnen wij ook iets van jou leren? Vertel eens meer over je zoektocht, over jezelf of... laat eens iets lezen.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi R,tje. (Nicknaam niet verplicht, staat wel leuker.) Wat MarcoQrl zegt is waar, het wemelt hier van de schrijvers, dus je zit hier goed. Experimenteren om een verhaal te schrijven? Het lijkt me toch niet zo moeilijk, toch? Je gaat achter je computer zitten, zet een of meerdere vingers op de toetsen en, de rest gaat vanzelf., Nou ja, als je inderdaad geen verhaal in je koppie hebt zitten gaat het wat moeilijker. Ik vind het best leuk om met jou een verhaal te schrijven hoor, heb ik eerder gedaan. Aan wat voor soort verhaal had je gedacht? Lang, kort. Detective, roman, fantasy, real? Ik hou zelf erg veel van fantasy. Pehamo.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat voor groepsgenoten zoek je? Online, hier, of in een schrijfgroep? En als je een groep zoekt, in welk deel van het land zit je?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hey R.V.S., leren kan hier zeker, maar het meeste leer je toch van jezelf (en door heel veel te lezen). Nu zul je wat je schrijft leuk vinden, over enkele jaren vraag je jezelf af waar je het in hemelsnaam vandaan hebt en wat je bezielde om dat zo neer te zetten. Al doende leert men en ik heb zelf ervaren dat die uitspraak klopt.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mmm... grappig dat je dat zegt forever_nodbody... Ik heb dat eigenlijk nooit gehad, het afvragen wáárrom je iets schreef. Als ik de stukken lees die ik ooit heb geschreven, lijkt het altijd te kloppen of een bepaalde functie te hebben gehad. Het is inherent aan die bepaalde periode of situatie en heeft voor mij altijd een doel gehad. Namelijk béter worden in schrijven. Wel ik erger/geneer me dan aan de blunders die ik toen maakte.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Blijkbaar dacht jij dan beter over wat je precies wilde voor je het op papier zette en die blunders, die maakte ik ook. Nog steeds trouwens, maar nu ben ik er sneller bij, want ik ben gewoon enorm veel kritischer geworden. Op alle vlakken.