Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep breda 20-35 jr.

Wie wil er een schrijfgroep in Breda oprichten met mensen tussen 20-35?
Wat mij betreft leest een schrijfgroep niet alleen elkaars werk, we kunnen het ook over schrijven/lezen i/h algemeen hebben. Ik zou het graag als een gezellige groep zien, waarvan de leden als gemeenschappelijk kenmerk hebben dat ze veel van lezen/schrijven houden. En dan kan het ook wel een keertje over iets anders gaan. Tenslotte kun je daar weer inspiratie uit halen ;). Daarnaast: offline samenkomen (bv. elke twee weken) lijkt me ook een optie. Wie heeft interesse of ideeen hoe aan deze groep vorm te geven?

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Jo,

Ik heb eventueel wel interesse voor die schrijfgroep die je wilt opzetten. Bovendien voldoe ik aan zowel de leeftijdsvereisten als de woonplaatsvereisten! :wink:
Ik ben nu echter ook bezig in de andere schrijfgroep hier, Octopus. Dit kan misschien ook wel wat veel worden. Als er voldoende animo voor jouw idee blijkt te zijn, hou ik me graag aanbevolen.
Als die animo er niet blijkt te zijn, dan kan jij ook beslissen toe te treden tot Octopus. We zijn nu met 4 of 5 mensen over die nog vol gas doorwillen en zoeken nog enthousiaste nieuwelingen! In het topic "schrijfgroep" vind je de oproep van primus inter pares John.

Groet,

Silenus

Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ok, Silenus, ik wacht nog even af en anders kan ik me idd misschien nog bij Octopus aansluiten! 4 man lijkt me wel een minimum om een leesgroep Breda te starten. En bij deze nog maar een keer mijn oproep:

Wie wil zich aansluiten bij een schrijfgroep in Breda, in de leeftijd van 20-35, en wil misschien ook af en toe irl samenkomen? Over de precieze inhoud van de schrijfgroep kunnen we het dan samen nog hebben.

Groetjes!!

Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik bedoelde dus schrijfgroep, niet leesgroep... ;)