Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep omg. Eindhoven?

Hai hai, Graag zou ik willen weten of er ook een groep in omgeving Eindhoven is. Ik heb er nog helemaal geen idee van hoe het in zijn werk gaat, maar het trekt me wel aan om met meerdere mensen werk te bekijken en verschillende meningen te horen. Ik ben heel erg gewend om altijd thuis en alleen verhalen te schrijven, en dan laten zien aan mijn directe omgeving maar die hebben dat inzicht minder als iemand die er ook veel mee doet. Ik ben 19 jaar en iemand die van jongs af aan alleen maar wilde lezen en schrijven, ik heb er nooit aan gedacht om er iets mee te doen totdat ik ouder werd. Nu heb ik een cursus gevolgd en wil zelfs na mijn multimedia opleiding volgend jaar een opleiding scenario schrijven gaan volgen. dus, wie weet er een groep... ben beniewd :)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
He, Ik herken wat je schijft wbt altijd lekker in de lettertjes hebben zitten hangen, lijkt mij ook heerlijk dit wat meer met anderen te kunnen delen..die dezelfde passie voor tekst, schrijven, lezen, hebben. ik heb hier zelf een oproepje geplaatst voor een schrijfgroep in Breda.. Misschien vind je het leuk om daar bij te komen? Dan zoeken we nog wat leeftijdsgenootjes enne.. ´aan de slag!´ ;)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hai, ja die oproep heb ik gelezen :) en ook aan gedacht.. opzich kan het wel, het is wel wat verder weg, maar dat kan natuurlijk eens in de zoveel tijd best? lijkt mij wel leuk dus. hoe nu verder? :)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Juster en Maggie, Ik ben ook wel in voor een schrijfgroep in Eindhoven. Het lijkt me leuk om wat van anderen te lezen en meer actiever bezig te zijn met schrijven dan alleen thuis achter mijn pctje. Ik heb dan ook weer wat excuses om er meer tijd voor vrij te maken. Het gaat echt knagen joh als je dat niet doet! Ik moet eerlijk zeggen dat het schrijven voor mij puur uit gevoel gaat en dat ik niet zo wekelijks ofzo een stukkje uit mijn mouw pluk. Misschien is het leuk om ook wat meer te doen dan eens in de zoveel tijd samen te komen door ook eens samen andere schrijvers op te zoeken. Ik ben zelf btw. 22, dus ook nog een beetje jong volk. Zeg het maar als iets je leuk klinkt!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hai hai, Inmiddels heb ik bericht gehad van de Breda groep. Erg leuk, want had een beetje het gevoel dat het via dit forum niet echt werkt. Mocht je interesse hebben, dan kan je mailen naar -verwijderd-, en ook kennis maken? Cheles, ik kan me goed verplaatsen in jou. Omdat ik ook puur op gevoel steeds schrijf, bij een emotie die ik krijg bij muziek of een fijne of minder fijne herinnering van vroeger etc. Ik wil het ook zo kunnen en heb een tijd geleden gewoon een schrijfcursus gevolgd. Ik merkte dat als ik een onderwerp toegeschoven krijg, de woorden eruit rollen, ook wat ik totaal niet verwacht dat ik kon! misschien dus ook een idee om in de groep te gooien, bepaalde onderwerpen enz. zo stimuleer je jezelf en ga je vanzelf meer schrijven. enne, wat inspiratie door anderen zo nu en dan is ook wel handig! tot mails jullie! gr laura

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Justher en Cheles, Leuk dat jullie ook het schrijversbloed voelen kriebelen Bij mij is het nu ook weer flink aan het kriebelen ik schrijf kei graag ,vol passie maar met pauzes ( want mijn andere hobby schilderen neemt me soms helemaal in beslag , dan schrijf ik maanden alleen met mijn kwasten) wat schrijf ik: vroeger in mijn dagboeken, daarna reisboeken, en nu veel hersenspinsels en soms gedichten. Ik heb een tijd geleden 1995-1997 in Eindhoven ook een schrijfcursus gevolgd, bij Centrum voor de Kunsten , bij Koos van de Kerkhof, 2 jaar totaal, eerste jaar creatief schrijven, wat ik kei leuk vond en 1 jaar poeh, gestructureerd schrijven of zoiets, veel te schools, te gestuurd, verloor mijn vrijheid, eigen stijl ,veel gespijbeld. Toen in 1995 was dat net begonnen/opgezet, nu is het een grote schrijverschool geworden Ik had dat ook , bij het creatief schrijven dat de woorden zo op het papier rolden, bij diverse onderwerpen, bv over de groencontainers en leuk om de verhalen/gedachten van anderen te horen. Vond het ook een leuk vriendelijk gezelschap, de schrijvers en vind het daarom ook een kei leuk idee om een schrijversgroep te beginnen in Eindhoven zullen we eerst wat mailen op en neer en daarna bv een keer afspreken in het Boekencafe op de dommelstraat in Eindhoven groetjes Maggie ps idee voor onderwerp Glow in Eindhoven, begint morgen

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Dames, kreeg ik nog een mailtje van jullie? Want we zijn nog wel opzoek naar teamleden :) Of was het nou zo dat jullie het liefste in Eindhoven en omg. wilden? groetsels!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi Justher, ik heb wel een voorkeur voor Eindhoven de gekste Breda is toch een eindje weg, 60 km , uurtje rijden Heb er een jaar op school gezeten, is wel een kei mooie stad ! ps zijn er nog meer eindhovenaren op zoek naar een schrijfgroep dan wij ? groetjes Maggie

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is deze oproep nog geldig? Beetje late reactie misschien... Als beginnend scenarioschrijver las ik in deze oproep om met meerdere mensen werk te bekijken ect...dit spreekt mij wel aan. Ben zelf 24. greeeetz

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo! Ik woon ook in omgeving Eindhoven en ik heb wel behoefte aan een schrijfgroep aangezien schrijven behalve mijn grootste hobby, ook nog mijn steun en toeverlaat is... Ik hoop dat de oproep nog geldig is :)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goh, alweer bijna een maand geleden dat de laatste reactie op deze oproep werd geplaatst... Zelf ben ik, zij het in mindere mate, ook wel op zoek naar mensen in de omgeving Eindhoven om samen een schrijf(of schrijvers-)groep te vormen. Interesses: proza, historische verhalen, Spanje, korte verhalen, vertalen van Spaanstalige literatuur Ik woon in Eindhoven, werk in de buurt van Vught en hoop dat er toch nog mensen zijn die het aandurven om in Eindhoven een groep te starten. Joost mailto:vertaler_joost@yahoo.com

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Van mij ook een late reactie, maar ik en mijn broer hebben interesse in een schrijversgroep in omgv. Eindhoven we willen een waargebeurd verhaal schrijven over onze levens en kunnen de nodige tips gebruiken ;) Zijn er nog mensen mee bezig?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo mensen! hoe zit het met de schrijfgroep eindhoven? lijkt me erg leuk om te joinen. dus, ik hoop snel reactie!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toch alweer een hele tijd later dan de laatste reactie. Ik ben net nieuw op deze site en eigenlijk spreekt dit idee me wel aan. Ik wil toch wel eens weten of het nou een talent is of dat ik mn schrijfsels maar voor mezelf moet houden ;). Zijn er al groepjes in Eindhoven? groetjes

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hey! ik ben nu net nieuw op deze site en dit schrijfgroep idee in eindhoven spreekt me wel aan. hoe loopt het eigenlijk af in zo een schrijfgroep?heb tot nu toe ook alleen maar voor mezelf geschreven,will nu opleiding in een schrijfschool volgen.en het zou me echt interesseren wat een schrijfgroep beinhoudt. mvg blooddrunken

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hello! en..is de schrijfgroep al opgericht of zullen we deze topic nog eens aansteken? grts

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey allemaal! Supergoed idee! een schrijfgroep in eindhoven! I'm in. maarre, dit onderwerp staat er al een tijdje; is de schrijfgroep inmiddels al opgericht?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Angie, Ik heb er niets meer over gehoord. We zijn nu in ieder geval al met 2 :) Misschien een moment om het weer leven in te blazen? Heb jij een bepaald doel voor ogen? Wat verwacht jij van een schrijfgroep, wat wil je? Ik hoor graag van je grts Neuri

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het echt een goed idee, heb niet echt een strak doel voor ogen. We zien wel waar het op af gaat. Ik volg nu een cursus bij het CKE en schrijf ook voor mezelf. Het lijkt me leuk om met wat mensen lekker in een cafeetje af te spreken en onze schrijfsels op elkaar te testen :-P Lijkt je dat wat? Laat maar eens horen. 2 is ook al een groep :-P Groetjes Angie