Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Emmen-Musselkanaal

Van sommigen hier weet ik in welke plaats ze wonen maar nu vraag ik mij af: Wie van jullie woont er in de omgeving van Emmen of Musselkanaal? Ik zelf woon in Valthermond 15km van Emmen en het ligt tegen Musselkanaal aan. Zou het graag eens weten misschien dat er ook een schrijfgroep in zit? Mijn gevoel zegt dat ik de enige in deze streek ben maar kan mij dat niet voorstellen. Dus wie komt hier ook uit de buurt?

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Graag ook als je wilt een reactie ook al zie je een schrijfgroep niet zitten. Ben benieuwd of er ook leden uit mijn buurt komen.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trannel, Helaas is groningen voor mij een beetje te ver voor een schrijfgroep. Maar leuk om te lezen dat er nog meer uit het noorden hier zitten. Ik hoop op een beetje dichter bij. Maar als ik het goed heb zitten er in Groningen toch wel schrijfgroepen?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zou kunnen hoor. Ik ben er nog geen tegen het lijf gelopen, maar om eerlijk te zijn ben ik ook niet héél hard op zoek.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je goede afspraken met elkaar kunt maken, hoef je toch niet direct in een cirkel van, zeg, 20 kilometer rond je woonplaats iets te organiseren? Dan rijd je de ene keer van Musselkanaal naar Zuidbroek en de andere keer van Zuidbroek en Musselkananaal naar Stad. Je moet er een dag voor uittrekken, maar dat is niet zo erg? Als je vervoer hebt.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marriejeanne daar heb je gelijk in maar een eind rijden en een lange dag is voor mij niet te doe. Ik heb fibromimyalgie en nog wat redenen op dit gebied dus dichter bij huis is voor mij makkelijker vandaar deze oproep in de buurt.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dan is het wat anders. Ik hoop dat het je lukt. Op internet kun je ook veel vinden. Je hoeft niet eens meer per se de deur uit. Succes!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben anders best bereid (naar Musselkanaal) te reizen hoor... Het openbaar vervoer staat voor niets tegenwoordig. ;)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
lief van je en hopelijk meld zich er ook nog iemand uit Musselkanaal of omstreken. Wij zullen hier toch niet de enige zijn? Zullen we nog even afwachten op nog één of twee reacties het zal lukken?

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hardenberg is dichtbij, maar eerlijkheidshalve ontbreekt me de tijd om in een club te gaan, wel een goed idee overigens! Een tip misschien is het schrijverscollectief. Met spannende opdrachtjes en voorzien van kritisch commentaar kun je daar iig je ei kwijt! www.schrijverscollectief.web-log.nl

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier een berichtje uit Assen. leuk om te lezen dat er nog meer uit het hoge noorden komen. lize