Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

poeziegroep Rotterdam

Hoi! Het lijkt me leuk een poeziewerkgroepje in (omgeving) Rotterdam op te starten. Ik heb hier goede ervaringen mee opgedaan bij de SKVR, maar die doen dit dus niet meer, helaas. Mijn voorstel is dat we 1 keer per maand bijeen komen om elkaars werk te bespreken, aan de hand van opdrachten. Elke keer kan dan iemand anders een opdracht verzinnen. Wie heeft belangstelling?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is een maandelijks groepje in Brielle, zij zitten in cafe het kont van het paard op hun website kun je er meer over vinden.

Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben wel geinteresseerd, woon zelf ook in de omgeving rotterdam. Wat wil je hier precies mee? Heb je al plannen om dit te doen?

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weet niet hoe oud jullie zijn & of jullie nog op zoek zijn naar iets dergelijks, maar wij zijn net bezig iets dergelijks in Rotterdam op te zetten. Plak hier ff mijn oproeptekstje: Nu in Rotterdam – Muze21, schrijfgroep voor jongeren. Ontmoet andere dichtende & schrijvende jongeren, vergelijk je werk, wissel tips uit, drink & deel inspiratie. Kom je uit Rotterdam & omgeving (of voel je je Rotterdammer), ben je 15-35 jaar en schrijf of dicht je? Kom dan naar onze eerste bijeenkomst: achterin Café de Consul, 15 oktober 2007, 15.00 u. Aanmeldingen via artsnel@gmail.com (Joris) of 06-19190556 (Ruben).

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Maaikey, Nachtvlinder, et L.S., Mochten jullie nog steeds een keer willen binnenvallen; de tweede bijeenkomst van Muze21 is zaterdag 17 november om 15.00 in Café Dizzy aan de 's Gravenijkwal te Rotterdam. Neem dit keer iets te lezen mee (voor de anderen). Aansluitend woensdag de 21e nov. treden we op.