Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep in Leeuwarden?

Hallo! Mijn naam is Ellen en ik ben helemaal spiksplinternieuw op dit forum, maar had al wel eens stiekem gekeken... Ik wil graag een schrijfgroep in Leeuwarden opstarten. (of bestaat er misschien al eentje?) Wie o wie lijkt het leuk om hier aan mee te doen? groet, Ellen

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi ellen het lijkt of ik een mailtje van mijzelf lees want ik wil ook graag gaan schrijven en hulp en advies van anderen dus als je wat hoort ik hou de reactie in de gaten groeten ellen

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Ellen, (wat leuk, nog een ellen...) Ik heb verder nog geen reacties gehad, maar misschien komt dat nog. kom je ook uit leeuwarden? groet, ellen

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Ellen, Ik kom over een maand in Leeuwarden wonen en het lijkt me leuk om deel te nemen aan een schrijfgroep. Ben je al begonnen? Groet, Lotte

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Ellen! Ik woon in Leeuwarden en het valt me op dat er niet veel mensen zijn met die net zoveel bezig zijn met lezen en schrijven als ik. Ik vind het dus ook een leuk idee dat je een schrijfgroep wilt oprichten hier in Leeuwarden. Ik zou ook graag meedoen. Laat het me dus weten als je nog geinteresseerd bent in het oprichten van een schrijfgroep! Je kunt me ook via mijn e-mail bereiken: lgaastra@gmail.com Groetjes, Lyanne Gaastra

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is al een oud topic, dus ik ben benieuwd of er al een schrijfgroep is opgericht. Het lijkt mij ook leuk om 'iets' in Leeuwarden te doen. Ik hou me vooral bezig met jeugdverhalen en dan vooral fantasy (vampiers, magische avonturen etc). Ik ben benieuwd of nog meer Leeuwarders zullen reageren. In wat voor genre schrijf jij, Lyanne?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf eigenlijks ook altijd fantasy, zowel nederlandstalig als engels. Ben op dit moment bezig met een engels verhaal en heb al een idee voor een Nederlandse. En jij?

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat leuk dat je ook fantasy schrijft! Ik heb meerdere verhalen op de spreekwoordelijke plank liggen, maar concentreer me nu voornamelijk op het herschrijven van een nogal omvangrijk vampierverhaal. Ik schrijf in het Nederlands, maar lees ook veel in het Engels. Als het je leuk lijkt nader van gedachten te wisselen, mag je me wel een pb'tje sturen. Nog meer Leeuwarders hier?