Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep leuven

Ik zag deze topic hier nog ergens slingeren, en er kwam wel respons op, maar de stichter van het topic verdween. Spijtig volgens mij, want ik vind het schandelijk dat leuven geen schrijfgroep heeft! Ik ga er eentje proberen op te zetten, antwoord hier maar als je geïntresseerd bent om mee te organiseren, er is genoeg werk aan om het -deftig- te doen =).

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Okay koshka, ik zal er me mee bezig houden, heb je een emailadres zodat ik je kan contacteren? nog mensen geintresseerd?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
In Leuven zit Wisper; ze hebben ook een afdeling in Gent en daar is een schrijfclub. In Leuven zelf komt er een volgend jaar. Onder professionele begeleiding. Nu hebben ze in Wisper/Leuven wel al schrijftrainingen en schrijfgroepen voor gevorderden. Je vindt alles op www.wisper.be

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
bedankt voor het voorstel tureluur, maar ik bedoelde echt een schrijfgroep, geen algemene, all-in-one kunstorganisatie. Ik heb het eens goed bekeken, en ik heb besloten om echt een leuvens schrijfgroepje op te richten. Sorry.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Hessian, Op het forum las ik eerder jouw vraag aan de lezers of er interesse bestond in het oprichten van een schrijfgroep te Leuven. Ben je hier nog mee bezig of ken je een schrijfgroep in de stad? Zelf ben ik pas gestart met de Schrijversacademie van de universitaire werkgroep 'Literatuur en media'. Alle info over schrijfgroepen is welkom op mijn e-mail-adres : leuven3@skynet.be. Met vriendelijke groeten, Max Lindemann