brainstorm-/sparringsessies Vlaanderen
Ik zoek 2 à 3 gelijkgestemde schrijvers om regelmatig samen te komen voor brainstorm- en sparringsessies over onze manuscripten.
Door regelmatig uit te wisselen versterken we onze manuscripten. We wachten niet tot de laatste fase, maar helpen mekaar tijdens het hele schrijfproces: van het moment dat we nadenken over ons concept tot de korte inhoud, verhaalstructuur, plots, personages, synopsis, scènes, eerste hoofdstuk, ...
Zo schrijven we bovendien geen 2 jaar aan een boek waar misschien niemand op zit te wachten :)
Is het verhaal interessant? Heeft het genoeg inhoud en dynamiek? Zijn er blinde vlekken? Zijn de personages uitgediept? Tips om het verhaal beter/rijker te maken?
Het doel is allen onze manuscripten klaar te krijgen voor een volgende stap. Maar evengoed: plezier maken, ons amuseren en genieten van een koffie, een glas wijn of een goeie lunch.
Ik zoek geen schrijfclub om samen te schrijven of elkaars werk te redigeren, maar wel gelijkgestemden die willen nadenken over elkaars verhalen.
Heb je interesse? Stuur dan een bericht om even kennis te maken.
Een woordje over mezelf:
Ik ben een man van 37 en momenteel bezig aan mijn 2de manuscript. Ik volg een opleiding scenarioschrijven en mijn genre is literaire fictie (favoriete auteurs: Johan Harstad, Elvis Peeters, Donald Ray Pollock, ...).
Ik woon in regio Mechelen. Samenkomen doe ik liefst in 'real life' en op regelmatige basis, maar verplaatsingen tot +/- 70 km zijn mogelijk.