Lid sinds

4 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep regio Utrecht

Dag allemaal,

Ik ben 30 en woon in Utrecht. Ben zelf bezig met mijn tweede boek, een psychologisch crime verhaal alà film noir. Ik zoek vooral een groep om af en toe samen te komen om teksten te lezen, maar ook tips uit te wisselen of samen te schrijven.

Ook ben ik op zoek naar tips voor een goede en inspirerende plek (BnB of iets) waar je rustig kan werken, maar waar je in de avond ook nog gezellig met gasten samen kan eten / activiteiten kan ondernemen.

Lid sinds

3 weken 6 dagen

Rol

  • Gewone gebruiker

 

Hoi Timo,

Leuk om van je te lezen. Ik heb ook wel interesse in zo'n schrijfgroep, ben benieuwd of je al iets tegen bent gekomen!

Ik ben Fleur, 24, woon ook in Utrecht sinds mijn studie literatuurwetenschap. Ik heb nog nooit een heel boek geschreven, wel een boel papers óver boeken. En af en toe een eigen liedje, gedicht, kort verhaal of romanbeginsel. Ik ben nu wat dieper in het schrijven van fictie aan het duiken, though. Ik zou het leuk vinden om hier in een groepje af en toe over te kunnen sparren en feedback aan elkaar te geven.

Zin om een keer te kletsen over schrijven en schrijfgroepen? Ik hoor het graag :)

 

Lid sinds

3 weken 5 dagen

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, 

Ik ben John, 31 jaar en sinds een tijdje begonnen aan mijn debuut. Ik ken eigenlijk niemand die zoiets doet, dus zou het leuk vinden om andere mensen te ontmoeten die met hetzelfde bezig zijn. Als Fleur het ook leuk vindt sluit ik graag aan!