Lid sinds

7 maanden 2 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Twente

Hallo allemaal, 

tot nu toe heb ik alleen oude oproepen gevonden over schrijfgroepen in Twente waar niet meer gereageerd wordt. Als kind schreef ik altijd kleine verhalen en ik zou het schrijven graag weer op willen pakken. Ik mis het echter om met andere creatieve mensen te sparren. Ik ben een 36 jarige vrouw, ik woon in Twente en mijn voorkeur heeft thriller, medisch en fantasie. Ik ben op die moment veel korte verhalen aan het schrijven in het Engels, maar dit zijn voor mij kleine oefen teksten omdat ik al heel lang met een idee rondloop voor een boek. 
 

ik ben opzoek naar een groep die zowel online als offline actief zijn. Ik vind persoonlijke meetings erg leuk, maar jij niet altijd haalbaar ivm mijn gezondheid. 

Lid sinds

5 maanden 3 weken

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Hoi, weet je dat er een schrijverscafe in de bieb in Hengelo is? Iedere maand tijdens het seizoen. Wees welkom!

Lid sinds

1 week 2 dagen

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag,

Het zou inderdaad leuk zijn met een groepje in Twente te kunnen sparren over schrijven, zowel online als offline. Mijn genre van belangstelling: feelgood en thriller. Tikkie ouder dan jij, @TorchwooD, namelijk 57, maar voor creatief kijken naar teksten hoeft dat geen belemmering te zijn, denk ik. Benieuwd of er nog meer belangstellenden zijn.