Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Amsterdam

Ik zie verschillende oproepen voor Amsterdam, maar allemaal lang geleden. Dus ik start een nieuwe oproep.

Ik wil graag met anderen schrijven in de zin van: elkaar stimuleren om ritme te houden in het schrijven, te praten over mogelijke onderwerpen, hoe je onderzoek doet, hoe je een realistische planning maakt, etc. Daarnaast natuurlijk het delen van teksten en feed back geven. Dat kan zowel fictie als non-fictie zijn. Mijn stukken zijn vooral verhalen, essays of gedichten.

Ik denk aan een groep die zowel online als in levende lijve bij elkaar komt. Niet al te groot en in ieder geval enthousiast om zelf ook echt bij te dragen en samen de kar te trekken! 

Ik hoor graag of er plek is bij een bestaande groep, of als mensen zin hebben om zich aan te sluiten. 

Vriendelijke groet, Hansje 

Lid sinds

11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Hansje,

Ik zat vorig jaar in en groep en dat beviel heel goed. Jammer genoeg wordt er daar haast niet meer geschreven. Dus zou ik graag aanhaken hier!

Lid sinds

5 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste Hansje,

Ik ben met voorzichtige stapjes aan het overwegen om een schrijfclub te beginnen in Amsterdam maar ik zou het ook leuk en leerzaam vinden om eerst eens bij een bestaande club aan te haken. 

Zijn jullie nog op zoek naar iemand die commentaar kan geven op onderzoek, planning en ritme zoals je schreef in je oproep? Kijk anders eens op mijn blogje: www.andreasdoppelganger.wordpress.com. Je hebt op mijn blog binnen een paar minuten door of ik eventueel iets voor je clubje ben of niet denk ik!

Groet en bedankt voor je reactie!

Andreas