Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfclub Groningen

Hoi allemaal,

Zijn er mensen die in Groningen wonen, of in de omgeving van Groningen en die het leuk vinden om af en toe samen te schrijven? Misschien kunnen we dan een soort van schrijfclub oprichten waarin we dan afspreken dat we elke keer weer wat schrijven en dat anderen daar dan ook feedback op kunnen geven. Zo kunnen we elkaar helpen in het schrijven van verhalen en zijn we ook elkaars stok achter de deur om daadwerkelijk te gaan schrijven. En het is natuurlijk ook heel gezellig, lijkt mij in ieder geval. Als het je leuk lijkt, hoor ik het graag.

Hartelijke groet,

LaurieWes

Lid sinds

1 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo LaurieWes,

Ik ben opzoek naar een schrijfgroepje ofzo en woon in Groningen, ik zou graag wat meer willen weten over hoe je het denkt vorm te geven. Of het online is of op een locatie en zo ja waar ongeveer, ook zou ik willen weten of het genre en de leeftijd iets uitmaakt.

Groetjes sterrenweg.

Lid sinds

1 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Hi LaurieWes! Ik woon zo'n 20 km van Groningen, en ik zou heel graag willen aansluiten. Het lijkt me fijn om elkaar feedback te kunnen geven en een stok achter de deur om te schrijven :) 

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hee sterrenweg en MelinaE,

Leuk dat jullie reageren. Leeftijd maakt wat mij betreft niet uit en het genre ook niet. Zelf schrijf ik fantasy. Het lijkt me leuk om zowel online als fysiek bijeen te komen om feedback te geven op elkaars schrijfwerk. Daarom is enige affiniteit met elkaars genre wel belangrijk. Wat jij zegt MelinaE, dan kunnen we elkaars stok achter de deur zijn om te schrijven.

Ik ben wel benieuwd naar wat jullie schrijven, ook fantasy of een ander genre?

Lid sinds

1 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo LaurieWes,

Ik werk nu aan een verhaal/boek voor Young Adult, in de kasteeltijd. Het is niet echt historische, maar ik hou bijvoorbeeld wel aan wat er al wel en niet was uitgevonden. Ik ben nog niet oud genoeg om een rijbewijs te halen, daarom vroeg ik me af waar er dan ongeveer fysiek zou worden afgesproken (grote kans dat ik dan meestal niet kan komen, omdat ik mijn ouders dan moet vragen me te brengen of met het openbaar vervoer moet). Online zou ik meestal wel kunnen, want ik heb thuisles, dus heb wat dat betreft niet heel veel tijden dat ik echt niet kan. Hoop dat ik ondanks dat wel bij het groepje kan. Ben benieuwd wat jij schrijft MelinaE.

Groetjes Sterrenweg.

Lid sinds

2 maanden 4 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Goedemiddag!

Het is al enige tijd geleden is dat jullie hebben gesproken over het vormen van een schrijfclubje, maar ik waag toch een poging. Ik ben onlangs gestart met het schrijven van mijn (non-fictie) boek over mijn duurzame reis. Ik ben op zoek naar een schrijfclub in Friesland of Groningen in de hoop met elkaar te sparren (heerlijk corporate woordje), inspiratie op te doen, en elkaar te motiveren wanneer nodig.

Kunnen jullie laten weten wat de status is van het schrijfclubje? ;-) 

Lid sinds

1 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Goedemiddag TessJS,

Ik kan je helaas ook niet verder helpen wat betreft status ofzo van dit groepje, ik heb niks meer gehoord sinds mijn laatste reactie. Ik heb geen idee waarom en vind het heel jammer. Sorry voor dit misschien teleurstellende antwoord.

Groetjes Sterrenweg.

Lid sinds

2 maanden 2 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Sterrenweg, LaurieWes, TessJS en MelinaE, ik vermesilly zou graag met jullie een schrijfclubje willen beginnen. Woon zelf in Groningen, maar kom uit de Zaanstreek. Schrijven is meer dan woorden op papier zetten. Daarom lijkt het mij ook fijn om deze passie te delen en te leren van elkaar. Laat maar weten of jullie interesse hebben. Groet Vermesilly

Lid sinds

3 weken 1 dag

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi allemaal,

Ik zag deze langskomen. Mochten de mensen in deze groep nog steeds een schrijfclubje willen beginnen, zou ik graag mee willen doen. Als jullie het prettig vinden, wil ik de eerste bijeenkomst ook best organiseren.

Groetjes, Anne-Marie