Lid sinds

2 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep in de provincie Utrecht

Hallo allemaal!

Het leek mij leuk om mijn passie voor schrijven te delen met andere enthousiastelingen. Daarom leek het me geweldig om een schrijfgroep op te zetten in Utrecht. Naast het praten over schrijven is het misschien ook leuk om elkaars stukken te lezen en er dan feedback op te geven. Als je geïnteresseerd bent in zo'n groep dan hoor ik het graag.

Ik ben Rianne en ik ben 27 jaar oud. Ik schrijf veel verschillende dingen, maar tegenwoordig voornamelijk young adult fantasy en contemporary romans. Ik wil heel graag een keer iets gaan uitgeven, maar ik heb nog nooit iets durven opsturen naar een uitgeverij.

 

Lid sinds

1 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, het lijkt mij fantastisch om deel uit te maken van een schrijfgroep! Ik ben momenteel bezig met een jeugdboek in combinatie met mentale gezondheid. Ik kom zelf uit Nijkerk, maar daar is vast wel wat voor te vinden! Ik lees verschillende genres, van thriller naar jeugdboeken naar romans en ik sta open voor andere genres. Ik heb al een boek op mijn naam staan. Zelf ben ik 17. Graag hoor ik van je!

Lid sinds

2 weken 4 dagen

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Rietjew! Ik ben benieuwd hoe het verder gedaan is met het opzetten van de schrijfgroep. Ik ben ook op zoek naar een groepje of buddy om schrijfsels en gedachten mee uit te wisselen namelijk :)