Lid sinds

4 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuwe leden gezocht voor gezellige, online schrijfgroep!

Hoi! Wij zijn een online schrijfgroep en we zijn op zoek naar nieuwe leden vanaf januari 2023! We schrijven zelf sci-fi en fantasy, maar staan open voor alle genres. Tijdens onze schrijfgroepavonden geven we elkaar opbouwende feedback n.a.v. de ingestuurde stukken en sparren we over struikelblokken tijdens het schrijven of dagen we elkaar uit om schrijfprompts te doen.

Zelf vinden wij het belangrijk dat het onderling klikt. Mocht deze oproep je aanspreken, stuur dan gerust even een berichtje. Dan ben je van harte welkom om een keer mee te doen om feeling te krijgen bij de schrijfgroep.

[toevoeging op 15-01]: We zijn toch meer op zoek naar fictie-schrijvers i.p.v. non-fictie. 

Wie weet tot ziens,
Alies en Eline

Lid sinds

2 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag Alies en Eline,

Ik wil wel lid worden van jullie schrijfgroep. Ik schrijf namelijk zelf ook fantasy en science fiction. Ik heb een bericht naar jullie gestuurd.

Chris

Lid sinds

1 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Alies en Eline,

Ik ben zelf bezig met mijn eerste boek en zou het genre bestempelen als een bovennatuurlijke detective. Dat valt volgens mij wel onder het genre fantasy. Ik zoek naar een schrijfgroep en zou graag een keer jullie online schrijfgroep willen bijwonen om te kijken of het een goede klik is. Als een van jullie mij een uitnodiging wil sturen dan heel graag. 

Groeten,

Robin

Lid sinds

1 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Alies en Eline,

Sinds kort ben ik ook bezig met mijn eerste boek gaat over mijn persoonlijke ervaring met het bovennatuurlijke.

Het lijkt me heel leuk om me bij jullie online schrijfgroep aan te kunnen sluiten als het klikt.

Stuur me maar een uitnodiging als jullie interesse hebben.

Groetjes,

Monique 

Lid sinds

1 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

gode middag dames

graag wil ik meedoen. ik ben bezig met een nonfictie boek,dit zal het 1e boek zijn. ik ben beginner schrijver heb geen ervaring. 

het lijkt mij leuk bij jullie ervaring op te doen. wat tips te krijgen en feedback.

groetjes Monique

Lid sinds

1 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hallo dames

ik ben van plan om na dit non fictie boek. fictie te gaan schrijven. het is toevallig zo dat ik nu non fictie schrijf om een bepaalde reden.Ik heb 2 lessen gevolgd bij een schrijfgroep in Rotterdam, waar ik korte fictie verhalen heb geschreven en dat leek mij leuk. deze groep is er mee opgehouden omdat leden zijn gestopt. Kun je even overleggen met je mede oprichter? ik hoor graag van jullie.

groetjes Monique

 

Lid sinds

2 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hoi i

k ben nienke en het lijkt mij ook wel erg leuk om bij jullie in de groep te komen ik ben ook van de fictie, beetje richting avontuur met bepaalde aspecten uit het echte leven. 

groetjes, 

nienke 

Lid sinds

1 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hi Alies en Eline,

Het lijkt mij leuk om mee te doen met jullie.

Ik heb net de Schrijversacademie afgerond (juni 2022), richting Romans en Korte verhalen.

Ben nu met mijn eerste boek bezig, zit nog in de fase van freewriting.

Laat maar weten of jullie het wat vinden...

Groetjes

Hans

Lid sinds

1 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Alies en Eline, 

Ik ben zelf op zoek naar een schrijfgroep ook. Wilde dit graag fysiek in regio Groningen, maar lijkt weinig animo. Daarom sta ik best open voor online ook. Ik schrijf zelf al enkele jaren bij de schrijversvakschool, met name richting roman/jeugd literatuur. Ik hoor graag of jullie nog mensen zoeken!

Groetjes Nicole 

Lid sinds

4 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bedankt voor alle reacties iedereen! Voor nu zit onze schrijfgroep vol. 

Het is altijd nog een optie dat jullie samen een schrijfgroep vormen ;)

Hopelijk vinden jullie snel een toffe groep waarbij jullie aan kunnen sluiten!