dank voor jou bericht, waar in Rotterdam ? ik kan woensdagen of zaterdagen of zondagen liefst dan overdag,mocht dat niet lukken hoor ik wanneer en dan hoop ik van harte dat ik kan.
ik ben op zoek naar een schrijfgroepje in Rotterdam. Heb diverse schrijfcursussen gevolgd, de laatste jaren in een kleine groep bij de Schrijfschool geparticipeerd. Ik schrijf graag, doe ook wel mee met schrijfwedstrijden en zou meer over jouw initiatief willen horen; frequentie, locatie, kosten etc.
Beste schrijvers, Er zijn…
nvt
Hoi Ron, Zou ik hier meer…
Hoi Ron,
Zou ik hier meer informatie over mogen (als er nog plaats is)?
Groeten,
Mila
hallo Ron ik ben…
hallo Ron
ik ben geinteresseerd ik wil een boek schrijven.ik heb wel iets aan een schrijfgroep.
graag uw reaktie.
mvg Monique
Beste Mila en Monique, …
Beste Mila en Monique,
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb jullie allebei een bericht gestuurd.
Beste groet,
Ron
Beste Ron dank voor jou…
Beste Ron
dank voor jou bericht, waar in Rotterdam ? ik kan woensdagen of zaterdagen of zondagen liefst dan overdag,mocht dat niet lukken hoor ik wanneer en dan hoop ik van harte dat ik kan.
bedankt en groetjes Monique
Dag Ron, ik ben op zoek…
Dag Ron,
ik ben op zoek naar een schrijfgroepje in Rotterdam. Heb diverse schrijfcursussen gevolgd, de laatste jaren in een kleine groep bij de Schrijfschool geparticipeerd. Ik schrijf graag, doe ook wel mee met schrijfwedstrijden en zou meer over jouw initiatief willen horen; frequentie, locatie, kosten etc.
Hartelijke groet, Ireen
Beste Ireen, Dank je wel…
Beste Ireen,
Dank je wel voor je reactie - ik heb je zojuist een privébricht gestuurd.
Beste groet,
Ron
De eerste bijeenkomst van de…
nvt
De tweede bijeenkomst van…
Update: de Schrijfgroep Rotterdam is wegens gebrek aan belangstelling in september 2023 opgeheven.