13 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Nieuwe schrijfgroep Rotterdam - november 2022

Hoi! Ben jij op zoek naar een schrijfgroep in Rotterdam? Ik wil in oktober 2022 graag weer een groep opzetten om samen over schrijven en literatuur te praten, elkaars werk te lezen en feedback te geven en ontvangen. Schrijvers van elk niveau, leeftijd en mate van ervaring welkom.

Ik ben zelf een ervaren schrijver, proeflezer, redacteur en vertaler en vind het leuk om mijn ervaring met anderen te delen. Mocht je interesse en/of vragen hebben, laat dan een berichtje achter. Ik kijk uit naar jullie reacties.

Groeten,

Ron

13 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Beste schrijvers,

Er zijn nog altijd plekken in dit Rotterdamse schrijfgroepje. Als je interesse hebt in schrijven, ben je van harte welkom. 

Er zijn trouwens geen kosten aan verbonden!

Laat wat van je horen en stuur me een berichtje!

Groeten,
Ron

10 maanden 3 weken

Rol

• Gewone gebruiker

hallo Ron

ik ben geinteresseerd ik wil een boek schrijven.ik heb wel iets aan een schrijfgroep.

graag uw reaktie.

mvg Monique

13 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Beste Mila en Monique,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb jullie allebei een bericht gestuurd.

Beste groet,
Ron

10 maanden 3 weken

Rol

• Gewone gebruiker

Beste Ron

dank voor jou bericht, waar in Rotterdam ? ik kan woensdagen of zaterdagen of zondagen liefst dan overdag,mocht dat niet lukken hoor ik wanneer en dan hoop ik van harte dat ik kan.

bedankt en groetjes Monique

7 maanden 3 weken

Rol

• Gewone gebruiker

Dag Ron,

ik ben op zoek naar een schrijfgroepje in Rotterdam. Heb diverse schrijfcursussen gevolgd, de laatste jaren in een kleine groep bij de Schrijfschool geparticipeerd. Ik schrijf graag, doe ook wel mee met schrijfwedstrijden en zou meer over jouw initiatief willen horen; frequentie, locatie, kosten etc.

Hartelijke groet, Ireen

13 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

De eerste bijeenkomst van de Schrijfgroep Rotterdam is op woensdagmiddag 9 november in het centrum van Rotterdam.

Er is nog steeds plaats voor nieuwe leden. Heb je interesse, stuur dan een berichtje naar ronr1961@hotmail.com.

13 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

De tweede bijeenkomst van deze leuke, laagdrempelige en gratis schrijfgroep vindt plaats op woensdagmiddag 23 november in het centrum van Rotterdam. Als je benieuwd bent naar het wie en wat van deze groep, interesse hebt om kennis te komen maken of je bij ons aan te sluiten, klop dan even digitaal bij me aan via ronr1961@hotmail.com en dan stuur ik je meer informatie.