Lid sinds

4 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kleine schrijfgroep speculatieve fictie (fantasy / science fiction & meer)

Dag allemaal,

Mijn naam is Bas en ik schrijf speculatieve fictie in de breedste zin van het woord. Het lijkt mij leuk om met een kleine groep (3 - 5) enthousiaste creatievelingen op regelmatige basis (elke 2 weken) teksten (500 - 2000 woorden) uit te wisselen en te beoordelen. 

Idealiter zou ik fysiek afspreken maar voorlopig is dat ingewikkeld omdat ik tot juli volgend jaar in de Zweden verblijf. Ik stel daarom voor dat we werken met een WhatsApp groep als anker. Het lijkt mij persoonlijk fijn om, wanneer de teksten zijn uitgewisseld en iedereen elkaar feedback heeft toegestuurd, ook nog een moment te hebben om gezamenlijk te videobellen en verdiepende vragen te kunnen stellen of een bepaald thema te kunnen bespreken. 

De tweewekelijkse teksten kunnen we naar de behoeften van de groep inrichten (totaal vrije structuur, werken met thema's of afgebakende opdrachten).

Ik wil graag:

  • Mensen die kritisch zijn
  • Mensen die kritiek kunnen ontvangen
  • Mensen die complimenten kunnen geven
  • Mensen die complimenten kunnen ontvangen
  • Mensen die zich willen verdiepen en verbeteren in het schrijven van speculatieve fictie
  • Mensen die niet alleen gefocust zijn op hun eigen werk en ontwikkeling, maar ook graag bijdragen aan de ontwikkeling van andermans verhaal / schrijfvaardigheden 
  • Mensen die anderen accepteren ongeacht geslacht / leeftijd / seksualiteit / religie etc.

 

Als het je leuk lijkt om in een kleine groep ideeën of teksten uit te wisselen, stuur mij dan een berichtje met wat uitleg over wie je bent, waarom je een schrijfgroep zoekt, van welke genres jouw hart sneller gaat kloppen, en over wat je tot nu toe hebt geschreven.