Lid sinds

2 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroepsleden in Noord-Nederland gezocht!

De meeste mensen die ik ken; klasgenoten, kennissen, vrienden en familie, zijn niet zo geïnteresseerd in verhalen als ik. Of het nou fictie is of non-fictie, een boek of een goede film, een goed verhaal houdt mij nog dagen bezig, maar die fascinatie heb ik (tot nu toe) maar met weinig mensen kunnen delen.

Iedereen met een beetje affiniteit met het fantasygenre kent het verhaal van de "Inklings", de legendarische besloten groep schrijvers (to-be) van Oxford waar o.a. J.R.R. Tolkien en C.S. Lewis deel van uitmaakten. Het is voor hen die van de "Inklings" weten dan ook welbekend dat deze beide schrijvers zich regelmatig hebben uitgesproken over de bijdrage die de schrijversgroep hun werk heeft geleverd.

Een groep mensen die op hetzelfde niveau denken en "maken" kan dus enorm veel positieve invloed hebben op schrijvers en hun werk. Het lijkt mij fantastisch om zo'n groep mensen te vinden (te vormen) om van elkaar te leren en elkaar te inspireren. 

Ik ben op zoek naar mensen van mijn leeftijd (een jaar of 22/23) die net als ik regelmatig proberen te schrijven, graag lezen en ook iemand zoeken om verhalen en ideeën mee te delen. Past die omschrijving bij jou? Laat het me hieronder weten of stuur me een bericht!

 

 

Lid sinds

5 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi T_K

Wat is voor jou Noord-Nederland? Ik woon in Zaandam :-),
ik ben 42 en schrijf een roman, dus niet per se fantasy, alhoewel het wel de bedoeling is der eentje gaat kunnen vliegen ;-)

Ik hoor graag van je, groetjes Sacha

 

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, 

Ik ben 36 en woon in Twente, hopelijk is dat noordelijk genoeg. Ik ben ook op zoek naar schrijfmaatjes om mee te kunnen sparren. Ik hou heel veel van fantasy, om te lezen, maar ik denk niet dat ik het zou kunnen schrijven. Nu ben ik bezig aan een hedendaagse YA-roman en hoop langzaam steeds verder terug in de tijd te kunnen gaan.

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent...