Lid sinds

4 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijf groep/maatje gezocht (noord-holland/haarlem

sinds januari vorig jaar ben ik eindelijk begonnen met het neerschrijven van verhalen die ik al meer dan 17 jaar maak maar natuurlijk is het zeer lastig om dit te doen. I kben mijn eigen ergste criticus en ik kan af en soms heb ik door dat ik of te kort af ben, dus meer detail moet invoegen maar niet weet hoe of dat ik een verhaal de verkeerde kant op stuur.

zelf schrijf ik fantasy verhalen en heb ik nu 3 hele korte verhalen af gemaakt, in het Engels. Dit komt omdat ik een paar buitenlandse vrienden heb en het graag aan anderen laten zien. Ik heb niet echt veel nederlandse vrienden aan wie ik een verhaal kan laten lezen. 
Ik zoek dus een groep in of in de buurt van haarlem om feedback aan elkaar te geven, de moed erin te houden en te helpen met de problemen waar we nogal wel eens tegen aan kunnen lopen.

zelf lees ik graag fantasy, een beetje sci-fi, superhelden verhalen kunnen er ook wel in. sory ik lees geen nederlandse literatuur, thriller of iets engs.

Lid sinds

4 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hey Riganthor. Voor mij geld hetzelfde. Ik schijf in het engels en ben op dit moment bezig met het schrijven van een Sci-fi dystopie. Het lijkt me erg leuk hier wat over te kunnen delen en bespreken. Ik woon in omgeving Zandvoort!