Gezocht schrijfmaatje online
Hee allemaal,
Ik ben een vrouw van 25 jaar en ben op zoek naar iemand met wie ik verhalen kan uitwisselen. Het idee ervan is om elkaar feedback te geven op de verhalen en elkaar te stimuleren meer te schrijven, gezien ik daar nu nog niet veel de tijd voor neem. Ik heb geen studie achtergrond op het gebied van schrijven, maar ik schrijf al wel van kinds af aan. Ik mis alleen de technische kennis, want ik heb ideeën genoeg.
Bij het proeflezen staan twee verhalen, die een indruk geven wat voor dingen ik schrijf en hoe ik nu schrijf ('De Kamer' en 'Het Cadeau'). Nu schrijf ik voornamelijk korte verhalen om te oefenen en er achter te komen wat mij ligt. Ik wil uiteindelijk toewerken naar het schrijven van een boek, door de verhalen steeds langer te maken.
Heb je interesse om af en toe (hoe vaak is te bespreken) contact te hebben, eventueel via mail of OneDrive, dan hoor ik dat graag!
Hey grijze sluier. Ik heb
Ik zou een online
Hee Levaenen, Ik zie nu pas…
Hee Levaenen,
Ik zie nu pas je berichtje. Ik heb al een schrijfmaatje gevonden, maar ik vind het ook wel fijn om van nog iemand feedback te kunnen ontvangen. Zelf ben ik nu ook bezig met een fantasie boek (en tussendoor wat korte verhalen). Deze is wel nog heel erg in de kinderschoenen, maar ik ben ermee aan de slag en met feedback kom ik waarschijnlijk verder. Heb jij nog steeds interesse?
Gr. Grijze Sluier