Start » Forum » Oproepen » Schrijfgroep zoeken » Gezocht schrijfmaatje online

Gezocht schrijfmaatje online

Geen reacties
Grijze-sluier
Laatst aanwezig: 3 dagen 19 uren geleden
Sinds: 1 Feb 2019

Gezocht schrijfmaatje online

Hee allemaal,

Ik ben een vrouw van 25 jaar en ben op zoek naar iemand met wie ik verhalen kan uitwisselen. Het idee ervan is om elkaar feedback te geven op de verhalen en elkaar te stimuleren meer te schrijven, gezien ik daar nu nog niet veel de tijd voor neem. Ik heb geen studie achtergrond op het gebied van schrijven, maar ik schrijf al wel van kinds af aan. Ik mis alleen de technische kennis, want ik heb ideeën genoeg.
Bij het proeflezen staan twee verhalen, die een indruk geven wat voor dingen ik schrijf en hoe ik nu schrijf ('De Kamer' en 'Het Cadeau'). Nu schrijf ik voornamelijk korte verhalen om te oefenen en er achter te komen wat mij ligt. Ik wil uiteindelijk toewerken naar het schrijven van een boek, door de verhalen steeds langer te maken.

Heb je interesse om af en toe (hoe vaak is te bespreken) contact te hebben, eventueel via mail of OneDrive, dan hoor ik dat graag!

Lees Schrijven Magazine
  • Schrijflessen van thrillerkoning Stephen King
  • Wanneer ben je klaar voor een uitgeverij?
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • Wat kun je doen tegen een schrijfdip?
  • Hoe voorkom je langdradige dialogen?

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór 23 september 16:00 u. een abonnement!

Introductiekorting!
Schrijven Magazine: geen nummer meer missen?

Neem nu een abonnement op Schrijven Magazine! Profiteer van onze superaanbieding!

Profiteer nu!