Start » Forum » Oproepen » Schrijfgroep zoeken » Schrijfgroep Rotterdam

Schrijfgroep Rotterdam

12 reacties [Laatste bericht]
Esjeprinsesje
Laatst aanwezig: 24 weken 1 dag geleden
Sinds: 14 Nov 2014

Schrijfgroep Rotterdam

Hey hallo,

Had in 2015 ook al een oproep geplaatst hierover en toen leuke mensen leren kennen via deze site. 2 jaar een leuke schrijfgrowp gehad maar helaas is die vorig jaar gestopt. Nu mis ik het toch wel om samen elkaars werk te lezen, feedback geven en over boeken praten met een kop koffie erbij. Ook door mijn werk een beetje lui geworden met schrijven. Nu een nieuwe poging om een nieuwe schrijfgroep te vormen in Rotterdam. Je mag ook uit een andere stad komen alle genres zijn welkom. Ik werk zelf met fantasy roman en scifi. Andere ideeën zijn ook welkom. Ik hoop een paar leuke mensen te vinden op deze manier. Tot schrijfs!

Groet, Esmee

Reacties

Yrret
Laatst aanwezig: 1 uur 17 min geleden
Sinds: 16 Jul 2012
Roald Dahl schreef:

Those who don`t believe in magic will never find it.

Not true!

Ooit protesteerde ik tegen het 'monopolie der oude heren'. Nu ben ik er zelf één.

Esjeprinsesje

Ik zie alleen de eerste 2 woorden staan van mijn oproep

Boekenwyrm
Laatst aanwezig: 26 weken 21 uren geleden
Sinds: 24 Feb 2019

Hoi Esmee,
Ik probeer mijn eerste boek te schrijven. Het is ook fantasy.
Ik ben op zoek naar een schrijfgroep om mijn schrijven te verbeteren en mensen te ontmoeten die ook van schrijven houden.
Groetjes,
Vera

Esjeprinsesje

Hoi Vera wat leuk! Waar kom je zelf vandaan? En welkom smile!

Gr Esmee

Boekenwyrm
Laatst aanwezig: 26 weken 21 uren geleden
Sinds: 24 Feb 2019

Ik kom uit Delft.

Esjeprinsesje

Ok dat is vlakbij Rotterdam :-) ik heb je een privebericht gestuurd met mijn email

Serge
Laatst aanwezig: 23 weken 5 dagen geleden
Sinds: 2 Apr 2019

Hoi Esmee en Vera, ik weet niet of jullie al gestart zijn met iets van bijeenkomsten maar ik zou eventueel wel willen aansluiten. Ik ben zelf bezig met korte verhalen, blogs en misschien een roman. Beetje zoekende nog dus.
Groet,
Serge

Ik schrijf al lange tijd dan weer wat meer en dan weer wat minder. Vaak zijn Blogs. Ik ga nu een volgende stap in mijn ontwikkeling zetten. Wil graag gaan werken aan korte verhalen en/of een roman en ga bij de schrijversacademie een opleiding doen. Lijkt me leuk om hier mensen te treffen die af en toe eens samen ergens willen schrijven en wellicht elkaars werk lezen.

fama
Laatst aanwezig: 21 weken 23 uren geleden
Sinds: 5 Jan 2019

Ik ben ook op zoek naar schrijfgroep, ik ben (55 jaar) beginner schrijver en woon in de omgeving van Rotterdam. ik wil mijn schrijven verbeteren.

vincentvanbrakel
Laatst aanwezig: 11 weken 1 dag geleden
Sinds: 30 Jan 2008

Over een paar weken ga ik verder met mijn nog liggende werk aan een boek. Ben voorlopig vooral liefhebber, Het lijkt me leuk om in een schrijfgroep te stappen. Vooral om kritische punten bij mezelf verder te ontdekken en te veraangenamen.Mochten jullie nog plek hebben ben ik zeer geïnteresseerd.

Groet,
Vincent
(Rotterdam Noord)

de beginneling

Tet
Laatst aanwezig: 19 weken 2 dagen geleden
Sinds: 30 Apr 2019

Goedendag, ik zou graag deelnemen aan een schrijfgroep in Rotterdam, ik kom zelf uit Vlaardingen dus dat is in de buurt. Hoe en met wie neem ik contact op?

Wie schrijft die blijft

sandje78
Laatst aanwezig: 8 weken 3 dagen geleden
Sinds: 28 Mei 2014

Is er al een groep gestart? Het lijkt mij erg leuk om aan te sluiten. Ik wil al lang meer doen met schrijven en hoop dat dit mij weer een stapje verder brengt..
Ik hoor graag iets..

richardvg
Laatst aanwezig: 4 weken 1 dag geleden
Sinds: 22 Okt 2012

Ik kom ook uit Rotterdam en wil ook meedoen. Is er al iets gestart?

Don't cry because it's over, smile because it happened.

Lees Schrijven Magazine
  • Stephen King: schrijfadviezen van de thrillerkoning
  • Wanneer ben je klaar voor een uitgeverij?
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • Wat kun je doen tegen een schrijfdip?
  • Hoe voorkom je langdradige dialogen?

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór maandag 23 september 16:00 u. een abonnement!

Introductiekorting!
Lees Schrijven Magazine

Lees het komende nummer van Schrijven Magazine. Meld je aan vóór maandag 16:00 u.!

Word abonnee!