Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Dedemsvaart

Hallo mensen, Ik zit al een tijdje te spelen met het idee om wat meer met mijn schrijven te doen dan het alleen voor mezelf te houden. Ook lijkt het me wel prettig om een stok achter de deur te hebben in de vorm van een schrijfgroep, omdat ik het nu nog zo vrijblijvend doe en ik ook wel eens wil weten wat anderen van mijn schrijfsels vinden. Omgekeerd lijkt het me ook interessant om stukjes van anderen te lezen, en van elkaar te leren. Nou kan ik helaas geen schrijfgroep bij mij in de buurt vinden, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige (hobby-)schrijver in de buurt ben hier. Dus ik dacht, ik trek de stoute schoenen aan en plaats gewoon een oproep! Niet geschoten is altijd mis! Nu hoop ik dus wat mensen te vinden in de omgeving Dedemsvaart/Hardenberg/Nieuwleusen e.o. Dan zien we wel of het klikt en hoe we de schrijfgroep (het schrijfgroepje :-)) dan verder gaan vormgeven. Spreekt dit je aan, dan graag een reactie!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Ik ben Jos en kom uit Steenwijk. Ik zit ook al een hele tijd naar een schrijfgroep in de buurt te zoeken. Ja, misschien is het wel wat. Ik hoor graag weer van je. gr, Jos

Lid sinds

2 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Iedereen.

Het lijkt alsof de schrijfgroep niet van de grond komt? Misschien net als al onze gedichten, boeken en andere schrijfsels? ;)

Wie is geïnteresseerd? Stuur een mail naar: elianne_groenewold@hotmail.com en ik probeer voor de zomer nog een groepje te vormen. 

Ik woon zelf in de buurt van Hardenberg dus wil naast Zwolle ook gerust in een straal van 50 km van Hardenberg afspreken.

Liefs Elianne