Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Dordrecht en/of schrijfmaatje (ev. via mail)

Hoi allemaal, Al eerder heb ik dit geprobeerd, toen zijn er reacties gekomen waar ik vervolgens niets meer van hoorde. Daarom nogmaals een (iets gewijzigde) oproep om het alsnog te laten slagen :). Zijn er medeschrijvers in de omgeving van Dordrecht (mag best een stukje rijden zijn) die ook behoefte hebben om een schrijfgroep te starten om elkaars werk te lezen, van feedback te voorzien en elkaar zo te scherpen? Ik zelf werk aan een roman, maar dit hoeft wmb niet hetzelfde te zijn. Mocht dit je niets lijken, maar zoek je wel één sparmaatje om jouw roman/verhaal/... mee te bespreken/over te mailen en wil je dit ook voor mij doen, reageer dan ook! Om een klein beetje een idee te geven van mijzelf. Ik ben 29, woon in Dordt en ik ben bezig aan een roman over autisme in relaties en gezinnen. Verder schrijf ik soms columns en kinderverhalen. Schrijven is voor mij een hobby, waar ik door middel van cursussen ed wel de nodige tijd aan besteed en waarin ik niet wil en niet hoop te blijven steken op amateuristisch niveau :). Ik hoop van jullie te horen! Hartelijke groet, Elza

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Valt Rotterdam ook onder 'mag best een stukje rijden zijn'? :) Ik zoek me suf naar een schrijfgroep namelijk, dus ik ben benieuwd!

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja hoor, daar valt Rotterdam zeker onder! Haha, ik zoek me ook suf. Dan zijn we bij deze met z'n tweeën, hopelijk volgen er nog meer zoekers :). Welk genre schrijf je in?

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gelukkig! Ik schrijf vooral in het genre jeugd en young adult verhalen met hier en daar een uitschieter naar verhalen voor volwassenen. Ik heb eerder in een redelijk vast schrijfgroepje gezeten van gemiddeld vier mensen en mede daardoor heb ik een flinke jeugdroman geschreven. Eigenlijk schrijf ik alleen maar fictie, iets wat totaal anders is dan jouw genre lees ik, maar ik vind die diversiteit zo fijn aan schrijfgroepen. Ik zag volgens mij ook al iets op Facebook van je voorbij komen, hopelijk reageren er snel meer mensen! En anders ben ik vrij geduldig en weet je me te vinden.

Lid sinds

5 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Elza, Hoe staat het met de Dortse schrijfgroep? Heb je al wat mensen bij elkaar? Ik hoor graag. Ik woon in regio Gorinchem. Gts, Jan

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jan, Ondertussen heb ik een schrijfmaatje en een facebookgroep waar ik een oproep kan doen voor een schrijfgroep. Dat laatste heb ik dus via deze weg losgelaten. Groetjes Elza

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Elza, ik zou me graag aansluiten bij jou schrijfgroep! Zat 2 jaar bij een leuke groep maar die is gestopt helaas. Dus nu zoek ik een nieuwe groep. Gr Esmee

Lid sinds

5 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Elza, ik zoek een schrijfmaatje. Woon aan de andere kant van het land maar miss zijn er mogelijkheden via mail etc hoor graag van je