Gezocht: Online schrijfmaatje
Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een online schrijfmaatje.
Bij voorkeur iemand die:
- Tegen mijn gebrek aan doorzettingsvermogen en zelfdiscipline kan
- Niet al te geirriteert raakt als het op spelfouten aankomt (ja, wat betreft d's en t's ben ik zo dyslectisch als een voordeur)
- Iemand die niet bang is om te zeggen/typen waar het op staat
- Leeftijd maakt me niet uit (voor de mensen die wél op zoek zijn naar iemand van hun eigen leeftijd: ik ben 18).
- Wat voor soort genre je schrijft maakt me ook niet uit, ik heb een groot interessegebied (wederom voor de mensen die iemand zoeken die in hetzelfde genre schrijft: ik heb werkelijk geen idee in wat voor genre ik nou eigenlijk schrijf, want ik schrijf gewoon triest weinig. Daarom ben ik op zoek naar een schrijfmaatje, ik heb een stok achter de deur nodig anders kom ik nooit van m'n luie kont (ja, ik ben gewoon lui)).
Het idee wat ik heb bij een online schrijfmaatje is dat we elkaar ons werk toesturen, elkaar tips geven, elkaar motiveren en, wanneer nodig, een trap onder de kont geven. Eventueel zou ik het ook erg leuk vinden om beiden hetzelfde boek te lezen en daar dan onze meningen over te delen (want zoals ik al heb benoemt: ik ben gewoon lui, en het is makkelijker om op de bank tv te gaan liggen kijken dan om een boek te gaan lezen).
Mochten er nog vragen zijn, dan lees ik ze graag.
Ik wens u allen een fijne dag.
Groeten, Manon
Hoi Manon, Ik heb misschien
Aster schreef:Hoi Manon, Ik
Wel, hier nog iemand met
hoi Manon, Ik ben negentien