Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: Online schrijfmaatje

Beste allemaal, Ik ben op zoek naar een online schrijfmaatje. Bij voorkeur iemand die: - Tegen mijn gebrek aan doorzettingsvermogen en zelfdiscipline kan - Niet al te geirriteert raakt als het op spelfouten aankomt (ja, wat betreft d's en t's ben ik zo dyslectisch als een voordeur) - Iemand die niet bang is om te zeggen/typen waar het op staat - Leeftijd maakt me niet uit (voor de mensen die wél op zoek zijn naar iemand van hun eigen leeftijd: ik ben 18). - Wat voor soort genre je schrijft maakt me ook niet uit, ik heb een groot interessegebied (wederom voor de mensen die iemand zoeken die in hetzelfde genre schrijft: ik heb werkelijk geen idee in wat voor genre ik nou eigenlijk schrijf, want ik schrijf gewoon triest weinig. Daarom ben ik op zoek naar een schrijfmaatje, ik heb een stok achter de deur nodig anders kom ik nooit van m'n luie kont (ja, ik ben gewoon lui)). Het idee wat ik heb bij een online schrijfmaatje is dat we elkaar ons werk toesturen, elkaar tips geven, elkaar motiveren en, wanneer nodig, een trap onder de kont geven. Eventueel zou ik het ook erg leuk vinden om beiden hetzelfde boek te lezen en daar dan onze meningen over te delen (want zoals ik al heb benoemt: ik ben gewoon lui, en het is makkelijker om op de bank tv te gaan liggen kijken dan om een boek te gaan lezen). Mochten er nog vragen zijn, dan lees ik ze graag. Ik wens u allen een fijne dag. Groeten, Manon

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Manon, Ik heb misschien wel interesse (hoewel ik dus ook nauwelijks aan schrijven toekom ;) dus als je die trap terug kunt geven....) Tegen dat gebrek aan doorzettingsvermogen kan ik wel en spelfouten vind ik niet zo heel interessant mits de zinsbouw wel klopt. Ik ben zeventien, dus we vallen in dezelfde leeftijdscategorie ;) Verstand van genres heb ik niet echt, maar ik schrijf geen fantasy of iets dergelijks. Al mijn verhalen spelen zich gewoon af in deze wereld. Als je interesse hebt hoor ik het wel :) Esther

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Manon, Ik heb misschien wel interesse (hoewel ik dus ook nauwelijks aan schrijven toekom ;) dus als je die trap terug kunt geven....) Tegen dat gebrek aan doorzettingsvermogen kan ik wel en spelfouten vind ik niet zo heel interessant mits de zinsbouw wel klopt. Ik ben zeventien, dus we vallen in dezelfde leeftijdscategorie ;) Verstand van genres heb ik niet echt, maar ik schrijf geen fantasy of iets dergelijks. Al mijn verhalen spelen zich gewoon af in deze wereld. Als je interesse hebt hoor ik het wel :) Esther
Hoi Esther, Bedankt voor je reactie! Leuk dat we in dezelfde leeftijdscategorie vallen. =D Zou je mij een persoonlijk berichtje kunnen sturen met daarin je e-mailadres zodat we in contact kunnen komen? Fijne avond! Manon

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wel, hier nog iemand met interesse. Vooral omdat ik graag eens van een ander hoor waar ik moet op letten en wat zij als problemen/ervaringen ondervinden. Ik ben net als Ester 17 en verder groot geworden op boeken. In ieder geval, als je nog vragen hebt of zo, laat maar iets horen! Groetjes!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi Manon, Ik ben negentien jaar oud en schrijf over paranorale Chicklit. Er kan van alles in gebeuren. Ik ben ook niet erg goed met de grammatica dus vind ik het niet zo erg om de fouten bij iemand anders te lezen. Je kunt er alleen maar van leren. het lijkt me leuk om de verhalen te beoordelen. ik schrijf bijna elke dag en zou er wel mee verder willen. Ik zit alleen nog wel op school dus soms kan ik het nogal erg druk hebben. ik ben nieuwsgierig naar jouw reactie. *Schrijf je fictie? Gr, Psyche.