Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Almere

Ik zag een topic over een schrijfgroep in Almere maar dat was alweer wat maanden oud, dus bij deze: Zou er iemand misschien interesse hebben in een schrijfgroep in Almere of de omgeving van Almere? Ik ben 25 jaar oud en schrijf in uiteenlopende genres (ik ben momenteel bezig aan een horror en een chicklit-verhaal :P). Ik lees eigenlijk alles dat los en vast zit en heb mede door mijn opleiding ook een goed gevoel voor verhalen gekregen. Ik kan dus opbouwende kritiek kan geven mocht een ander daar behoefte aan hebben, maar ook een keer in de zoveel tijd bij elkaar komen om frustraties kwijt te raken of inspiratie op te doen lijkt me gezellig. Ik vind het ook geen probleem om me aan te sluiten bij een bestaande schrijfgroep natuurlijk!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Inanna, De oproep mag dan wel oud zijn, maar de schrijfgroep is zo levend als wat! Wij zijn nu met acht personen uit Lelystad en Almere. We komen ongeveer één keer in de zes weken samen in Almere. Wat we doen is feedback geven op elkaars verhalen, elkaar inspireren en schrijfervaringen uitwisselen. Vaak verzinnen we een opdracht of doen we met z'n allen aan een wedstrijd mee. Lijkt het je wat, dan ben je natuurlijk van harte welkom. Misschien kun je me dan het beste even een privémailtje sturen. Groetjes Tina

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Tina! Aanvulling; we hebben sinds kort onze eigen website nmlk. www.dewuivendepotvis.nl Dus mochten er meer mensen interesse hebben, kijk op onze verse site of stuur ons een mailtje want hoe meer schrijverszielen hoe meer vreugd! Christel.