Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijversgroep regio Bennekom

Goedendag allemaal, Ik ben sinds oktober begonnen met het schrijven van een boek, wat intussen vele wendingen heeft gekregen, maar dit zullen we allemaal wel eens hebben gehad. ;) Mijn leeftijd is 34 jaar. Ben in het nieuwe jaar begonnen met een cursus Creatief schrijven en het is erg leuk. Ik vraag me af of er schrijvers zijn in regio Bennekom die mee willen doen aan een schrijversgroep. Ideeën uitwisselen, problemen die je ervaart delen, of wat dan ook. Mocht je meer willen weten of heb je interesse, dan hoor ik het graag. Groeten!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik woon iets verder naar het zuiden, maar wel enigszins in de buurt, en ben geïnteresseerd! Heb altijd veel geschreven maar ben de afgelopen jaren druk geweest met allerlei andere zaken, en ben het nu weer aan het oppakken. Ook begin dertig :) Het lijkt me heel fijn om regelmatig mensen te spreken die ook met schrijven bezig zijn, op meer of minder serieuze manier, om samen te piekeren over technische of inhoudelijke vraagstukken en feedback te geven, of gewoon om elkaar te motiveren en in elkaars gezelschap te werken. Wat had je precies in gedachten? En zijn er nog meer mensen in de regio die eventueel geïnteresseerd zijn? Misschien dat Wageningen een iets praktischere uitvalsbasis is?

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Het is een wat latere reactie, de oproep heb ik niet eerder gezien. Ik woon in de buurt van Bennekom. Ben iets minder begin 30:-) Zelf schrijf ik al het grootste gedeelte van mijn leven. Een paar kleine stukjes zijn gepubliceerd. En verder ligt al mijn schrijven vooral op een grote stapel. Lijkt me fijn om van gedachten te wisselen met elkaar. Te leren van elkaar. En gewoon gezellig. Ben benieuwd hoe ver je bent met het samenstellen van een groep. Groet!

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Friggja Heb je een bericht gestuurd. Weet niet of die goed is aangekomen. Wil je me er anders een terugsturen? Groeten!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We gaan binnenkort een afspraak plannen; zijn er nog meer mensen regio Ede/Bennekom/Wageningen/Rhenen/Renkum die het leuk vinden om eens langs te komen?

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed initiatief. Ik woon in Oosterbeek. Ik ben geen jonkie, maar mijn breincel gonst nog steeds.Ik schrijf 'crimecapers' - humoristische misdaadverhalen met een sterk plot, Een daarvan heb ik onlangs, in eigen beheer, uitgegeven. Een vervolg staat op stapel.Ik illustreer ook zelf. Ik werk doorgaans geheel alleen, en daarom verwelkom ik het voorstel om met een zekere regelmaat schrijfideeën uit te wisselen, liefst 'en face', .

Lid sinds

5 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, ik volg op dit moment een schrijfcursus bij Cultura in Ede, en wil mij graag aansluiten bij jullie initiatief

Lid sinds

5 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Douwe, Ik kijk eigenlijk nooit meer op het forum, is eigenlijk uit mijn geheugen verdwenen. Ik heb inderdaad cursus gevolgd, is inderdaad heel gezellig maar daarvoor kwam ik niet naar de cursus. Eigenlijk moet ik constateren dt ik niet veel geleerd heb, ik miste vooral opbouwende kritiek. De docente wilde goede maatjes blijven met de deelnemers, daardoor bleef het zeer oppervlakkig. Hoe gaat het nu verder met de groep, blijf wel graag op de hoogte, misschien kan ik op een bepaalde tijd inhaken Groeten Piepet

Lid sinds

5 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai! Ondertussen officieel al een jaar of vijf niet meer woonachtig in Ede, maar ik kom er nog vaak mn ouders bezoeken dus ben er nog regelmatig te vinden. Mochten jullie toevallig eens in het weekend bijeenkomen dan sluit ik graag aan! Wie o wie moet ik hiervoor contacten? Ik hoor het graag! Annet