Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Amsterdam

Hallo, Wie heeft er interesse in een schrijfgroep in Amsterdam? Ik wil graag mijn schrijfvaardigheden (snel) verbeteren, dus ik dacht zelf - James Frey indachtig - aan een schrijfgroep met ruimte voor opbouwende kritiek en discussie. Leeftijd: 23-30 Heb je interesse, laat dan hier een berichtje achter.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Er zijn talloze schrijfgroepen in Amsterdam, maar zoals met de meeste schrijfgroepen nemen ze niet zomaar leden aan. Vaak zijn het gesloten groepjes vrienden of mensen die elkaar kennen van een schrijfcursus. Hier staan een aantal bekende, maar in Amsterdam alleen voor vrouwen en kinderen zie ik: http://www.schrijvenonline.org/schrijfgids/schrij… Anders maak je hier gewoon een oproep van dat je leden zoekt voor een nieuwe schrijfgroep. Dat doen de meeste mensen. Succes!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Floris, Wat voor soort dingen schrijf je en waar ben je precies naar opzoek? Online opbouwende kritiek delen of face-to-face? Ik ben net nieuw bij Schrijven Online, dus ben de boel een beetje aan het verkennen. Brenda

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Brenda, Leuk dat je interesse hebt. Ik schrijf zelf korte verhalen en ook soms aan een filmscenario. Jij? Ik zou graag een of twee keer per maand willen samenkomen om elkaars werk te bespreken. Wat werkt binnen de tekst die besproken wordt en wat zou er nog verbeterd kunnen worden? Misschien zouden we ook gezamenlijk de maandelijkse workshopopdrachten uit Schrijven Magazine kunnen maken. (Per mail is misschien wel een optie, maar dan mis je toch de mogelijkheid om uitgebreide feedback te geven.)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Ik zou graag een thriller schrijven, maar nu schrijf ik af en toe een column en wat losse dingen. Mijn probleem is namelijk altijd dat ik heel enthousiast begin, maar dat ik nooit iets afmaak.. Ik denk ook dat qua tijd één keer per maand face to face het maiximaal haalbare is, per email kan er natuurlijk wel wat vaker contact plaatsvinden. In welke buurt in Amsterdam woon jij? Grts, Brenda