Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatje in Leiden gezocht

Ik zoek een of meerdere schrijfmaatjes die in Leiden woont/wonen, zodat we gezellig samen kunnen schrijven in real life. Ach, online kan ook wel, maar dat wordt zo saai.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
KC, saai wil ik het niet noemen, maar in real lijkt me intensiever. Is Alphen ook goed? Ik heb hier al een klein clubje met nog twee anderen. Daar kan gerust nog iemand bij.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
KC lijkt me leuk! Ik woon zelf in Leiderdorp. Was je van plan samen een opdracht op te pakken, een verhaal te schrijven of gewoon elkaar aansporen te gaan schrijven door dit tegelijkertijd te doen?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cool in Leiderdorp... Kunnen er bij dat schrijfgroepje in Alphen dan nog twee? Anders is het zo lullig:X Volgens mij is Alphen wel te doen. Ik heb in ieder geval een ov-kaart.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
v

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo, ik heb en persoonlijk bericht gekregen over dat plan, maar ik kan niet bij het bericht komen. Er staat wél: flag user. Zou het dat zijn? In Alphen zouden er in pricipe nog wel twee bijkomen, maar dat moet ik eerst aan de groep voorleggen natuurlijk. We willen eventueel 8) misschien wel nog iemand er bij, maar we moeten wel allemaal ongeveer op hetzelfde viveau liggen. Zouden jullie je schrijfervaring en je motivatie dan kunnen sturen? Dat kun je beter niet zo hier doen, maar wellicht met een pb-tje?