Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep voor Fantasy/Sci-FI gezocht (liefst in omgeving Den Bosch)

Hallo ik ben Eddi, 31 en ik woon in Den Bosch. Ik zou graag een schrijfgroep willen beginnen om samen een sc-fi of fantasy boek te schrijven. We kunnen elkaar motiveren en structureren, brainstormen en natuurlijk elkaars stukken lezen en verbeteren. Ik zou het liefst 1 keer per week bij elkaar komen om elkaars stukken bekijken en het over het plot en andere ontwikkelingen te hebben. Ik zou daarom hef liefst mensen in de omgeving van Den Bosch willen hebben omdat het dan makkelijk is om bij elkaar te komen. Is dit onrealistisch blijkt wil ik ook wel een schrijfgroep via internet en de mail proberen. We kunnen een heel nieuw project beginnen (ideeën en inspiratie welkom) of we kunnen verder gaan met mijn boek wat ik al voor een deel geschreven heb maar waar ik mee vast ben gelopen. Het moet sowieso nog herschreven worden omdat ik niet tevreden ben met het taalgebruik, de uitwerking van de personages, of het tempo. Als er nog lopende groepen zijn (niet te groot) dan wil ik daar eventueel ook nog wel bij aansluiten. Als je nog vragen/voorstellen/opmerkingen hebt dan plaatst gerust een reactie of stuur me een bericht of mail. Groetjes, Eddi