Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Sneek

Hoi iedereen, Ik ben Melanie, een meisje van 18 jaar, en ik houd van lezen en schrijven (zoals de meeste hier waarschijnlijk ;) ) Nu ben ik onlangs begonnen aan mijn eerste boek, een soort van bovennatuurlijke thriller/detective, en ik zou het leuk vinden om met leeftijdsgenoten, in Sneek, een schrijfgroepje te starten. We zouden elkaars verhalen kunnen proeflezen, elkaar feedback kunnen geven en motiveren om verder te schrijven wanneer één van ons het niet meer ziet zitten. We kunnen ons eigen schrijftalent stimuleren door wekelijkse/maandelijkse schrijfopdrachten waarop we dan ook kritiek en complimenten geven. Ik heb dit nog nooit gedaan of georganiseerd, dus het is ook allemaal nieuw voor mij. :) Dus als je interesse en tijd hebt, rond de 18jaar bent en woonachtig in Sneek, hoor ik graag van je!

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Melanie, Nu wil ik niet de grote pessimist uithangen, toch wil ik je graag wijzen op het volgende: http://www.schrijvenonline.org/forum/oproepen/sch… Staat nu twee weken open: slechts 1 reactie. Ik dacht nog: niet leeftijdsgebonden of aan de plaats waar ik woon...dat zal een brede doelgroep aanspreken. Misschien is een ander medium dan SOl geschikter voor je doel. Makker

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Makker, Bedankt voor je reactie. Ik had je thread gezien, maar had toch besloten om er niet op te reageren en het zelf te proberen omdat ik me persoonlijk toch beter voel rond leeftijdsgenoten (helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor!) Ik ben meestal erg optimistisch, maar besef dat er een kleine kans is dat er mensen gaan reageren. Echter, niet geschoten is altijd mis, toch? ;) Groetjes