Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

(jongeren) schrijfclub omstreken Hellevoetsluis

Ik ben 15 en ga op dit moment niet naar school omdat ik het gewoon soms heel moeilijk heb. Alleen mis ik daardoor niet allen leerstof maar ook sociale contacten. En dat is eigenlijk het belangrijkste om uit deze dip te komen. Ik kreeg een idee wat misschien de oplossing zou kunnen zijn. Om mijn favoriete hobby te combineren met sociale contacten... Een schrijfclub! Het idee is om elke week bij elkaar te komen in de bibliotheek en elkaar feedback geven, met elkaar creatief schrijven en dat we thuis iedere week iets schrijven en het de volgende week weer meenemen om te bespreken. Dus als je geïnteresseerd bent en in de omstreken Voorne Putten woont, stuur me dan maar een berichtje. Alleen weet ik niet goed waar ik moet beginnen. Ik weet geeneens of er meerdere mensen zijn in de buurt die van schrijven houden en ook nog eens onder de 20 zijn... Hoe hebben andere schrijfclubs/-groepen dit gedaan? Ik weet niet zo goed of ik dit topic onder het juiste onderwerp heb gezet omdat ik om advies vraag en een oproep doe naar schrijfmensen.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een schrijfclub!
Goed idee! Maak gelijk een begin hier over te schrijven. In de bieb is een prikbord, hang daar een briefje op met je emailadres en wie-wat-waar-waarom-info. Neem ook contact op met de chef van de bieb, niet altijd zijn ze blij met zo'n clubje. In de haven-vesting van Hellevoetsluis is vast nog een leuke kroeg. Informeer daar ook eens of ze een schrijfclub kunnen verdragen.
Alleen weet ik niet goed waar ik moet beginnen. Ik weet geeneens of er meerdere mensen zijn in de buurt die van schrijven houden en ook nog eens onder de 20 zijn...
Je bent - nu - al begonnen, toch? Ze zijn er! Schrijf de scholen aan. Laat ze weten dat je er bent. Veel succes.