Schrijfgroep Utrecht
Hoi,
Omdat het altijd leuk is om op regelmatige basis gelijkgestemden te ontmoeten rees bij mij de gedachte om te kijken naar een schrijfgroep. Leuke bijkomstigheid is dat dat net zo leuk is als een cursus en minder geld kost, wat mijn portemonnee weer wat gelukkiger maakt.
Dusss, mijn vraag. Is er toevallig een schrijfgroep in Utrecht waar ik me bij kan voegen of zijn er gegadigden om er zelf eentje uit de grond te stampen? Wat ik me hierbij voorstel is een keer per week (of twee weken als daar meer interesse voor is) bij elkaar te komen en elkaar werk laten lezen. Ik zou denken in de vorm van opdrachtjes die we verzinnen, maar het kan ook werk van jezelf zijn.
Klein beetje over mezelf: Ik ben Maartje, 32 jaar. Na een aantal omzwervingen ben ik bij de opleiding meubelmaken terechtgekomen. Omdat ik hem helaas niet heb kunnen afmaken ben ik momenteel aan het kijken naar een leer-werkplek. Uiteindelijk hoop ik mijn eigen bedrijf te beginnen. Qua hobbies vind ik alles leuk dat enigszins creatief is: tekenen, knutselen, bouwen, naaien enz, muziek maken, schrijven uiteraard (hoewel het een tijdje in de koelkast heeft gestaan). Nou ja, er valt nog veel meer over mij te zeggen, uiteraard, maar dat bewaar ik voor later ;)
Ik ben benieuwd :)
Hoi Maartje! Ik wil ook graag
Wat leuk! Ook ik ben
Hoi hoi, Wij hebben een
Ja, dat lijkt me wel wat!
Hoi nnnn, Elke dinsdagochtend
Hoi hoi, ik weet niet of het
Haihai! Lijkt me ook erg leuk
hoi, hebben jullie nog een
Hoi, hoi, hebben jullie nog
hoi schrijvers (in de dop)
Dag allen op dit