Zoek naar mede schrijvers
Dag iedereen,
Ik zit al een lange tijd met een verhaal in mijn hoofd, al heel lang in feite. Ik heb besloten om er toch aan te beginnen en beetje bij beetje mijn verhaal op papier te zetten of beter pc.
Ik heb niet echter veel ervaring, praktisch niets met het schijven en aangezien ik toch een sterk verhaal wil maken en een goed boek ben ik op zoek naar mede schrijvers die het boek in mij eruit willen halen.
Ik ben een dromer en sciencefiction liefhebber, dus is het verhaal dat ik wil schrijven ook een sciencefiction verhaal in mijn ogen. Dit verhaal droom ik en fantaseer ik al van jong af aan en ik had altijd gedacht dat vroeg of laat wel iemand met een gelijkaardig verhaal zou afkomen maar tot nu toe is dit nog niet gebeurt. Er zijn wel bij benadering verhalen geweest in het verleden en ook verfilmt maar toch nog niet zoals ik het zie.
Ik ben ondertussen al 41 jaar en aangezien het uitblijven van de komst van een sciencefiction avontuur zoals ik het zie, ga ik het zelf schijven. En dit ondanks mijn gebrekkige kennis van hoe schrijf ik een goed sterk verhaal, een verhaal dat een lezer zou kunnen boeien.
Hiervoor ben ik opzoek naar mensen die dit boek willen mee realiseren, mensen die ook gefascineerd zijn in sciencefiction, dromers zoals ik maar met een betere creativiteit met de pen.
Dus als er mensen onder jullie zijn die zich geroepen voelen om dit avontuur samen met mij aan te gaan mogen altijd contact met mij opnemen. Het spreekt voor zich dat ik niet zomaar mijn ideeën prijs geef. Dus vooraleer ik mijn ideeën mee deel en samen bekijken of u het zie zitten, moeten er eerst grondige afspraken gemaakt worden. Het zou spijtig zijn dat er zomaar iemand met mijn ideeën gaat lopen, zeker omdat ik er zolang op aan het broeden ben.