Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep gezocht in rotterdam

Hoi, Zijn er nog mensen die een schrijfgroep zouden willen beginnen in Rotterdam of omgeving van? Of is er al een bestaande schrijfgroep? Lijkt me erg leuk om toch weer zoiets te gaan doen. Ben vroeger wel lid geweest van een schrijf groepje. Hoop dat ik reacties krijg. :-) Groetjes

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik steek voorzichtig mijn vinger op... want ik ben zeker geïnteresseerd en woonachtig i.o.v. Rotterdam. Waar moet ik aan denken bij een schrijfgroep? Bedankt voor je reactie. :)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi beiden :) kijk allebei even hier. Want als je (ervaren en beginnende) schrijvers wil ontmoeten om eventueel samen mee te schrijven is er natuurlijk geen betere plek dan een schrijverscafé. Zowel entree als deelname zijn gratis. Als je het eng vindt, mag je me een berichtje sturen - ik ben er ook. Groetjes!

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi marietje, een kleine groep mensen die 1 of 2 x per mnd bij elkaar komen en elkaars werk bekijken/beoordelen. Tips geven aan elkaar en misschien nieuwe ideeën opdoen. Maar ook samen schrijven en gezelligheid. Dat versta ik eronder. Mirandala bedankt voor de tip! Ga zeker even kijken.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb momenteel mijn handen vol aan mijn ' schrijfclubje' (cursus) bij de SKVR, maar ik zou eventueel vanaf januari wel mee kunnen doen. Ik woon in Rotterdam zuid :-)

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt mij ook erg leuk. Al is het voor mij ook nieuw. Ik heb een cursus beginnend schrijver gevolgd bij de SKVR een aantal maanden geleden. Verder geen ervaring, behalve wat korte verhalen of kleine schrijfoefeningen van de site.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
kijk allebei even hier. Want als je (ervaren en beginnende) schrijvers wil ontmoeten om eventueel samen mee te schrijven is er natuurlijk geen betere plek dan een schrijverscafé. Zowel entree als deelname zijn gratis. Als je het eng vindt, mag je me een berichtje sturen - ik ben er ook. Groetjes!
Mirandala bedankt voor de tip! Ga zeker even kijken.
Er zijn nogal wat aanmeldingen van schrijvers voor de twintigste, die uit eigen werk komen voordragen of voorlezen. Daarbij ook nog 4 boekpresentaties, en drie singersongwriters. Wel zijn er nog 25 plaatsen voor publiek. Wie dus liever nog even de kat uit de boom kijkt en andere schrijvers wil ontmoeten in plaats van zelf iets voor te lezen, kan zich z.s.m. aanmelden via het facebookevenement, zie link hierboven.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuheuk! Mensen die ook een schrijfclubje zoeken! Ik ben 32 jaar, toen ik 8 was schreef ik al in vriendenboekjes dat ik later schrijfster wilde worden en ben met grote tussenpozen af en toe aan het schrijven. Maar het is een echte passie en ik wil er veel meer mee doen dan nu. Een van de manieren is om een cursus te gaan doen, maar ik wil ook heel graag in contact komen met anderen die graag schrijven. Ervaringen uitwisselen, elkaars werk lezen en feedback geven en elkaar motiveren! Goed, zodoende en aldus... mag ik bij de club? :-) Ik woon in Rotterdam Noord. Hoor het graag!!

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik vroeg me af of jullie dit schrijfclubje nog hebben doorgezet? Ik woon zelf in de buurt van Rotterdam en werk als correspondent voor lokale media en als copywriter voor bedrijven, maar zou ook het 'andere' schrijven weer op willen pakken. Groetjes, Britt

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik vroeg me af of jullie dit schrijfclubje nog hebben doorgezet?
Hoi Britt, Geen idee. Het maandelijkse schrijverscafé in Capelle aan den IJssel is in ieder geval nu al voor het derde jaar een groot succes. De link vind je hierboven. Groet!