Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Oosten des lands...

Ja, een schrijfgroep lijkt mij ook leuk. Mijn ervaring is dat je heerlijk wordt gestimuleerd om door te gaan, ook al zit je even in een dip. Een schrijfgroep helpt je soms ook het beste uit jezelf te halen. (extra motivatie) Dus... Wie in de regio Arnhem, Nijmegen, Eindhoven een schrijfclub zou willen beginnen. You just call out my name! Groet, Wil

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Wil! Oosten des lands... dat is een groot gebied (Eindhoven?? Waar woon je dan?). Het lijkt mij ook leuk om deel te nemen. Kom zelf uit Zutphen, dus Arnhem/Nijmegen zou voor mij goed te doen zijn! Groet, Trishje

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Trishje En dat is één... Stuur gerust een pb. Kunnen we zien of het een en ander past. Intussen wachten we best nog even af of er meer mensen geinteresseerd zijn. Groet, Wil

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Wil! Ben niet zo thuis denk ik in het schrijvers- of SOL jargon, wat is een pb? Het starten van een oosters schrijfgroepje lijkt mij een mooi begin van het nieuwe jaar! Groet, Trishje

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zelf ook nog redelijk groen hoor, Maar een pb schijnt een persoonlijk bericht te zijn. Je kunt een formulier daarvoor vinden op mijn account (euh.. geloof ik)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Om een pb te sturen: - klik op iemands naam - klik daar op 'Contact' - daar vind je een e-mailformulier, dat mailtje is een pb :) (nee, ik wil niet deelnemen aan deze schrijfgroep, alleen ff om een pb'tje te sturen)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo mensen, ook ik heb interesse in een schrijfgroepje in het oosten van het land. Dan denk ik vooral aan Arnhem Nijmegen. Eindhoven is wel een eindje uit de richting. Om in contact te komen, probeer ik ook een pbtje te versturen.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Om een pb te sturen: - klik op iemands naam - klik daar op 'Contact' - daar vind je een e-mailformulier, dat mailtje is een pb :) (nee, ik wil niet deelnemen aan deze schrijfgroep, alleen ff om een pb'tje te sturen)
Attent van je!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het liefst zou ik in een groepje van vijf tot tien personen willen zitten. Kom, nog een paar erbij, en we kunnen zaken doen.. :)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik voel ook voor een schrijfclubje in het Oosten. Woon (nog wel) in Zutphen. Hoeveel belangstellenden hebben zich gemeld? Joy

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In totaal hebben zich drie mensen aangemeld, waarvan Will inmiddels ook iets anders in haar buurt had gevonden of in ieder geval aan het kijken was naar een ander bestaand clubje in Wijchen. Dus de oogst is nog niet zo hoog, maar wie weet melden er zich nog meer mensen.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In totaal hebben zich drie mensen aangemeld, waarvan Will inmiddels ook iets anders in haar buurt had gevonden of in ieder geval aan het kijken was naar een ander bestaand clubje in Wijchen. Dus de oogst is nog niet zo hoog, maar wie weet melden er zich nog meer mensen.