Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Amersfoort

Ik ben op zoek naar een schrijfgroep in Amersfoort of omgeving. Schrijven doe ik al jaren maar in mijn eentje laat ik het toch te vaak sloffen. Ik zoek mensen die samen schrijfoefeningen willen doen maar ook ander eigen werk willen delen om van elkaar te leren en elkaar te inspireren in onze eigen stijl. Ik heb eerdere ervaring met een schrijfgroep. Wie weet er iets of wie wil samen iets beginnen?

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sarah, hier een berichtje uit Woudenberg. Mieke Haverkort en ik zijn een schrijfgroepje begonnen sinds december 2008. Wij zijn van de catagorie "jongere ouderen" en kunnen nog een schrijver erbij hebben. Ik moet zeggen dat het je erg stimuleert om in een groep te schrijven want sinds december heb ik al drie verhalen en een aantal gedichten gecomponeerd. Éénmaal per maand komen we bij elkaar, doen een schrijfoefening en luisteren naar elkanders verhalen. Opbouwende kritiek is mogelijk. Voor het verhaal nemen hetzelfde onderwerp om dan meer vergekijngsmateriaal te hebben. Met vriendelijke groet, Evert Vroom 033 2864047 ecvroom@kpnplanet.nl