Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wie wil met mij schrijven?

Hallo, Ik heb veel ervaring opgedaan met zakelijk schrijven en heb diverse non fictie boeken gepubliceerd; veelal samen met andere auteurs. Al lang koester ik de wens om ook fictie te schrijven, maar ik heb gemerkt dat ik daar een partner (of partners) bij nodig heb. Ik heb mijn 'stem' wel gevonden, ben eigenwijs, maar houd tegelijkertijd erg van feedback. Ik ben niet schrijf-ijdel: als iemand schrijvelarij van mij verbetert (ook met veel schrappen) kan ik dat waarderen. Ook houd ik van afspraken maken én nakomen. Ik heb niets met mooidoenerij en heb weinig literair ambities. Eerder Stephen King dan Harry Mulish. Ik discussieer graag over taalregels, maar overtreed deze regels ook graag. Concreet zou ik een site willen starten met een bepaald soort verhalen en vanuit daar verder kijken. Op basis van gelijkwaardigheid natuurlijk. Zijn er mensen die willen aanhaken? Remko

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil je korte verhalen schrijven of een verhaal van roman-lengte?
Concreet zou ik een site willen starten met een bepaald soort verhalen
Dat zie ik niet helemaal voor me. Wil je een site waarop jij jouw verhalen post, of waar iedereen zijn verhalen post, of...? Terwijl ik je post las, vóór deze laatste opmerking, dacht ik dat je op zoek was naar een meelezer: één iemand (misschien twee) aan wie je je geschreven stukken voorlegt en die dan feedback geeft op dat stuk en op het verhaal als geheel. Dat is persoonlijker dan een site, en ook efficiënter denk ik. Is zoiets niet wat voor jou?

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet zeggen dat ik ook niet helemaal snap wat je bedoelt. Als je een site wil opzetten om je verhalen te showen, misschien kun je dan eerst eens kijken naar pagina's die dat al doen? Ik heb ooit eens een lijstje gemaakt die ik best met je wil delen als je interesse hebt.