Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Twente

Hallo, Ik ben benieuwd of er mensen zijn die interesse hebben om een schrijfgroep op te zetten in de regio Twente. Ik kan maar weinig mensen uit deze regio die dit willen. Wellicht zijn er mensen met interesse? Met vriendelijke groet, Vincent Jongman.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben misschien geïnteresseerd. Is een beetje afhankelijk van de precieze opzet. Groet, Anja Eijck

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook! Ben nu bij twee schrijverswerkplaatsen geweest en op zich vind ik het heel nuttig, maar lag de leeftijd rond de 80+. Op zich niets mis mee, maar de onderwerpen spraken me over het algemeen iets minder aan (veel zuurkijkerij over smartphonegebruik van de kleinkinderen en gedichten over midwinterhoorns). Wat had je in gedachten? Frequentie bv?

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste, Bedankt voor jullie interesse. Ik heb zelf ook gemerkt dat er maar weinig plaatsen zijn om te schrijven in Twente. Misschien is het leuk om iets kleinschaligs te organiseren ergens. Dit kan gewoon ergens in Twente of eerst online. Wat is jullie voorkeur, of hebben jullie zelf nog ideeën. Met vriendelijke groet, Vincent Jongman

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien leuk om eerst eens van elkaar te weten wie we zijn, wat we willen leren, waar we aan willen werken? Mag van mij eerst digitaal, maar wil er ook wel voor rijden. Eens per maand is voor mij te doen, gok ik. Waar komen jullie vandaan? Ikzelf zit in Borne.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is misschien leuk om een klein forum of blogje aan te maken waar we op kunnen posten. Heeft er iemand ervaring met Wordpress? Wellicht als dit een beetje werkt dan kunnen we ook iets organiseren in Twente Ik woon in de gemeente Losser. Ik ben zelf aan het leren om langere verhalen te schrijven. Het schrijven is voor mij een hobby.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi allemaal, Leuk om te lezen dat er meer mensen in Twente een schrijfgroep zoeken. Ik heb ook interesse. Ben 35 jaar en kom uit Hengelo. Ik schrijf nu ongeveer een jaar, soms periodes meer, soms minder. Op dit moment houd ik me bezig met gedichten en korte verhalen. Ongeveer 1x per maand afspreken zou leuk zijn, evenals iets online opzetten. Isabelle

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Isabelle, ben je al eens bij het schrijverscafé in Hengelo geweest? Dat huist eenmaal per maand in de bieb en regelmatig worden en schrijvers uitgenodigd die kort hun genre uiteenzetten. Er is ruimte voor het insturen van verhalen, welke dan beoordeeld worden en als je verhaal wordt uitgekozen, kom je op het log van de bibliotheek. Het is vaak informatief en we kunnen wel jong bloed gebruiken! Groet! Irene, 41 jaar uut Borne

Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook ik heb wel belangstelling hiervoor. Ik woon zelf in Enschede. Mijn voorkeur gaat uit naar een online iets, of iets wat binnen afzienbare afstand ligt. Mijn paniekstoornis maakt het voor mij onmogelijk om veel verder te reizen dan Hengelo (OV natuurlijk).

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal. We zijn druk bezig (Irene en ik) met het opzetten van een online website voor schrijvers, vooral gefocust op twente maar tevens buiten onze regio. De website is nog niet helemaal af, maar je kunt al wel lid worden en wellicht meehelpen de website af te maken. Het is ook al mogelijk om dingen te posten. De website kan worden gevonden via het volgende adres: http://www.schrijfplatformtwente.nl/ Ik hoop jullie daar te zien! Met vriendelijke groet, Vincent Jongman.

Lid sinds

5 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op zoek naar een schrijfgroep in Twente vond ik deze oude thread. Hopelijk is er inderdaad een schrijfgroep in Twente ontstaan? Want dan zou ik daar graag bij aansluiten! De link die Vincent gaf, werkt helaas niet meer. Is er een schrijfgroep in Twente en kan ik meedoen? met vriendelijke groet, Jolanda.

Lid sinds

5 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
paar maanden verder. ik ben nieuw hier en me aan het orienteren. ik ben wel geinteresseerd in een schrijfgroep. Ben ook uit Twente lezen er nog mensen mee?