Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatje gezocht van ongeveer 16 jaar!

Heey, Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 16 jaar en houd van schrijven. Vroeger schreef ik al verhaaltjes, maar nu wil ik graag een boek schrijven. Ik ben al een beetje begonnen en ben erachter gekomen dat ik een schrijfmaatje mis. Iemand die mijn werk becommentarieert en tips geeft hoe het beter zou kunnen, maar die ook de goede punten noemt. Kortom zijn werk uit wil wisselen. Ik schrijf zelf een roman en zoek iemand wiens intresse ook op dat gebied ligt. Ik zoek iemand met ongeveer dezelfde leeftijd als ik. Als je mijn schrijfmaatje wil worden, laat dan een reactie achter of stuur me een mail. Groetjes!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Julie, zet een paar keer een stukje op proeflezen. Dan kun je in ieder geval al iets doen met de opmerkingen.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor je reactie! Dat zal ik zeker eens doen, maar ik zoek ook echt een online schrijfmaatje die me kan motiveren, misschien wel inspireren. Met wie ik mijn ideeën kan bespreken en hij/zij die van hem/haar. Misschien online schrijfafspraken en dat soort dingen. Hoop zo dat ik die hier ga vinden!

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Julie, Zoek je nog iemand? Ik zou het namelijk wel leuk vinden om een schrijfmaatje te hebben en elkaar op die manier te stimuleren ;)