Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep SchrijfWijzer in Den Bosch zoekt nieuwe leden

De schrijfgroep in Den Bosch, SchrijfWijzer, komt al een aantal jaar bij elkaar en staat altijd open voor nieuwe leden. We zien elkaar een keer in de twee weken op de donderdagochtend vanaf 10u. Om de beurt geven de leden elkaar een schrijfopdracht die in de komende twee weken uitgewerkt gaat worden. Voor de volgende bijeenkomst mailen we elkaar de uitwerkingen, zodat we thuis de verhalen al kunnen lezen en kunnen voorzien van feed-back, welke we dan tijdens de bijeenkomsten met elkaar bespreken. Eigen werk rondsturen voor feed-back mag tussendoor natuurlijk ook. Daarnaast bereid een van de leden een aantal schrijfoefeningen voor, die we ook tijdens de bijeenkomst kunnen doen, ter inspiratie, om nieuwe mogelijkheden aan te boren, om nieuwe schrijfstijlen te ontdekken, etc. Tot slot nodigen we eens in de zoveel tijd een schrijfdocent uit. Er wordt van de leden een bijdrage verwacht in de kosten voor de huur van de ruimte, wat minimaal is. Heb je interesse om eens te komen kijken, wil je meedoen en/of heb je nog vragen? Reageer dan!

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo mijn naam is Ayla, ik ben 29 jaar en woon samen met mijn vriend al een aantal jaar in Den Bosch. Ik ben van kleins af aan al bezig met schrijven en zou graag kennis willen maken met jullie groep. Graag zie ik reactie tegemoet! Met vriendelijke groet Ayla Colder

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag , Ik ben Edy, man, gepensioneerd 68 jaar en mijn hobby's zijn creatieve vaardigheden , portretschilderen en tekenen, en schrijven. Maar schrijven is altijd wel iets wat me boeit. Tijdens mijn werk in een TBS kliniek ( rapportages en ook het personeel krantje ) en na mijn werk. Ik heb diverse schrijfcursussen gevolgd. Verder ben ik al 5 jaar pogingen aan het doen om een compleet verhaal te schrijven naar aanleiding van mijn tientallen korte verhalen en columns. Vraag : Pas ik met mijn leeftijd bij jullie groep en is de afstand geen bezwaar voor jullie ? Edy Nijmegen