Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep, Gelderland

Ik ben op zoek naar mensen uit Gelderland, die interesse hebben om een schrijfgroep op te richten. Om naast verhalen, ook gedichten, songteksten, dagboekfragmenten etc... met elkaar te delen

Iemand interesse :?:

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hey, Tof dat jij ook mee wilt doen. Zoals je ziet doet leesbeest ook mee. Stuur even een pb, van wie je bent, hoe oud je bent en wat je schrijft.

Ik hoor het wel.

Groet,
Marcha

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo mensen, Zijn jullie inmiddels al gestart met een schrijfgroepje? Loopt dit al? Zo ja, kan ik ook meedoen? Groeten van Annet

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, het is niet van de grond gekomen jammer genoeg. Maar wie weet komt het nog.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeker! Ideeën hoe we het aan zullen pakken? Als we regelmatig live bij elkaar willen komen, wordt het voor mij te lastig, maar per mail kom ik een heel end. Maar dan is het weer niet nodig om ons tot Gelderland te beperken natuurlijk. Marriejeanne heeft een tijd geleden ook ideeën geopperd voor een schrijfgroep, misschien dat we een combi kunnen maken?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo mensen, Leuk dat jullie mee willen doen, alleen het lijkt me toch wel lastig om alles alleen via de mail te doen. Af en toe bij elkaar komen lijkt me toch wel noodzakelijk. Ik weet niet wat het probleem van Ing is om bij elkaar te komen. Misschien is daar een oplossing voor? groetjes van Annet

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is meer een praktisch probleem, Annet, ik ben door de drukte thuis niet erg flexibel in 'uitjes'. Af en toe moet wel lukken, maar als het met grote regelmaat is moet ik nu helaas te vaak nee verkopen. Wat voor opzet heb je/hebben jullie in gedachten?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zelf dacht ik bijvoorbeeld aan één keer in de maand bij elkaar komen of één keer in de zes weken. Dan kunnen van te voren nog wel dingen regelen via de mail, zoals bijvoorbeeld wat we dan bespreken, wat we doorlezen, zelf geschreven stukken die je doormailt aan elkaar, zodat iedereen dit kan lezen en becommentariëren op die avond. ook kunnen we allemaal een boek lezen en dit bespreken. Voor mij is het wel handig om een vaste avond af te spreken met enige regelmaat. Op deze manier word ik gedwongen om met enige regelmaat met het schrijven bezig te zijn. Wat vinden jullie ervan? Groeten van Annet

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klinkt leuk, stimulerend en leerzaam! Zullen we even afwachten wat Lúthien ervan vindt en of er meer mensen willen? Welk genre en/of voor welke doelgroep schrijf jij eigenlijk, Annet?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
klinkt goed, daar zat ik zelf ook aan te denken! Misschien kunnen het we het dan om en om doen. de ene maand bij bv mij de andere maand bij ing... enz maar stimulerend is het zeker en dat mis ik nu behoorlijk.... zal ik jullie straks even een mailtje sturen en dan verder over de mail overleggen?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartstikke leuk idee. Luthien, je hebt mijn email adres nog van eerder (schrijfgroepje Doetinchem en omgeving) Wat betreft mijn genre (vraag van Ing) ik schrijf vooral voor volwassenen, realistische verhalen. Momenteel ben ik bezig met een essay. Ik wil meedoen aan de essaywedstrijd. Dat essay heb ik tijdens mijn studie sociale wetenschappen geschreven. Ik wil hem wat aanpassen en dan insturen ( ik had er een hoog cijfer voor en het gaat over een actueel onderwerp). Verder ben ik bezig met een spannend kort verhaal. Wanneer dit klaar is dan kunnen jullie het lezen. Groetjes Annet

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartstikke leuk idee. Luthien, je hebt mijn email adres nog van eerder (schrijfgroepje Doetinchem en omgeving) Wat betreft mijn genre (vraag van Ing) ik schrijf vooral voor volwassenen, realistische verhalen. Momenteel ben ik bezig met een essay. Ik wil meedoen aan de essaywedstrijd. Dat essay heb ik tijdens mijn studie sociale wetenschappen geschreven. Ik wil hem wat aanpassen en dan insturen ( ik had er een hoog cijfer voor en het gaat over een actueel onderwerp). Verder ben ik bezig met een spannend kort verhaal. Wanneer dit klaar is dan kunnen jullie het lezen. Wat schrijven jullie dan? Groetjes Annet

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Ik vroeg me af of jullie schrijfgroepje al opgestart is, en zoja, of er nog plaats is voor een vierde? lid. Ik woon zelf in de omgeving van Nijmegen, en het lijkt me leuk om deel uit te maken van een groep waarmee ik over schrijven van gedachten kan wisselen. Groetjes, Fabian

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prima idee, kunnen we je zo ergens mailen of mail de luthien? om verder af te spreken. Groeten van Annet

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Leuk dat er nog plaats is, ik zal meteen even mijn email geven. Hebben jullie voor deze maand al een bijeenkomst gepland? Groetjes Fabian