Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Online schrijfclub zoekt participanten

Goedendag, Wij zijn op zoek naar mensen, die samen boeken willen schrijven en uitgeven. Het concept is om met maximaal 6 personen een boek te schrijven. Iedere week is iemand anders aan zet. De schrijvers houden elkaar op de hoogte en vullen elkaar aan, om het boek zo uniform mogelijk te houden. Als het maximum van 6 personen is bereikt, dan starten wij weer een nieuw boek. Als een boek af is, zullen wij dit gaan uitgeven en alle schrijvers delen mee in de winst. Als je interesse hebt of iets wilt vragen kan dat door te reageren op deze oproep of door een persoonlijk bericht te sturen. Met vriendelijke groet, Ricardo

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat bedoel je met "een boek"? Draagt iedere schrijver een eigen kortverhaal of novelle bij, of gaat het om een roman waarvoor de schrijvers eerst samen de plot uitdenken, of is er al een plot en zoek je mensen om mee te schrijven? En in dat laatste geval, om wat voor genre gaat het? En wat bedoel je met "zullen wij dit gaan uitgeven"? Ben je zelf een (reguliere) uitgever, of heb je daar al een afspraak mee, of gaat het om POD, of gaat het manuscript straks op de slushpile?

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb dezelfde bedenkingen als Hekate. Anderzijds geloof ik wel dat het een heel plezant tijdverdrijf kan zijn, om een boek te schrijven zonder vastliggende plot, waarbij het verhaal elke week een nieuwe wending neemt. Als het hierom te doen is, heb ik wel interesse, puur voor de fun. Om dit dan nadien te gaan uitgeven en er zelfs winst op maken, geloof ik niet echt.