Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Uitbreiding schrijfgroep voor beginners

Hoi! Een tijdje terug heb ik hier een oproepje geplaatst voor een schrijfgroepje van beginnende schrijvers die het fijn vinden om samen elkaars verhalen te lezen, en te bekritiseren om het schrijven te verbeteren en elkaar te stimuleren. Er is nu een forum actief, en een aantal enthousiaste mensen heeft zich al aangemeld. Maar om nog beter en gezelliger te kunnen schrijven, zoeken we nog meer leden! Als je ook nog niet zo heel lang schrijft en graag via forums feedback krijgt over je schrijfsels, kom dan kijken op: Ik hoop jullie behalve hier, ook daar te zien! Groetjes Vivine

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zie bovenstaand bericht! Het geldt nog steeds!
Ik krijg alleen een error als ik op de link klik

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat betekent dat er op een gegeven moment geen bezoekers meer waren, waarna eigenlijk juist door de dood van het forum een wederopstanding in beweging is gezet. Weliswaar met maar twee bezoekers, maar we gaan vol goede moed verder! Een gezamenlijk project was mislukt. Nu sporen we elkaar aan iedere dag iets te schrijven, al is het maar een bericht over waarom het wel of niet gelukt is om vandaag te schrijven. Dit uit zich in weblog-achtige teksten, fictieve ingezonden brieven, en kritiek op elkaars verhalen. We weten niet waartoe het leidt, maar het vermaakt wel en creatief is het zeker. ;) Nieuwe mensen zijn altijd welkom.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Werven voor andere forums valt hier ook gewoon onder spam. Helaas was dit onderwerp me niet eerder opgevallen.