13 jaar 4 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Schrijfgroep Groningen zoekt leden

21 mei 2013 - 20:07
Hallo beste mensen! Samen met iemand anders ben ik bezig om een schrijfgroepje op te zetten in Groningen (Stad). De naam hebben we al (Theeschrijvers :)), nu nog enthousiaste deelnemers! Romans, korte verhalen, columns – fantasy, jeugd, detectives, doktersromannetjes…alles is welkom. Gezien de leeftijd van mijzelf en mijn mede-oprichtster, richten wij ons in principe op een leeftijdsgroep van 20-35 jaar. Dit is echter geen harde grens, dus voel je welkom! Wij willen een gezellig, laagdrempelig groepje vormen dat elkaar aanmoedigt om te schijven; we lezen elkaars ingebrachte werken, geven elkaar feedback, etc. Daarnaast lijkt het ons eventueel leuk om per bijeenkomst een thema te behandelen in gesprek (hoe bedenk jij personages; vooruit plotten of maar zien wat er gebeurt; wat is een goede spanningsboog...) Zowel onervaren als ervaren schrijvers zijn welkom. Praktische informatie: Ons doel is om tweewekelijks bij elkaar te komen; dag en tijdstip zullen met elkaar worden bepaald. Voor meer informatie, of om je aan te melden, mail naar Theeschrijvers@gmail.com Hopelijk horen we gauw iets van jullie! - Marieke en Gerda

6 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
2 augustus 2018 - 3:02
hallo ik ben bennie en ben een verhaal over bennie aan het schijven, kinderverhaal. zie mijn profiel. en zoek schrijvers die me kunnen helpen