Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Amsterdam

Ik vind het leuk, fijn, gezellig en waardevol om mijn geschrijf met andere schrijvers (beginnend of gevorderden) te bespreken. Ik wil daarom een schrijfgroep beginnen in Amsterdam, die eens in de 2/3 weken bijeenkomt. Een groep van 4/5 mensen, die korte verhalen, blogs of een roman aan het schrijven zijn. Wie ben ik? Ik ben een dertiger, wonend in Amsterdam. Ik heb een aantal schrijfcursussen gedaan. Ik ben voorlopig even klaar met de cursussen, maar heb nog wel behoefte aan feedback. Schrijven is voor mij een fijne uitlaatklep en ik schrijf voornamelijk korte verhalen. Ik hoor graag van jullie.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Fanny, er is een schrijfgroep in Amsterdam, zie dit topic: http://www.schrijvenonline.org/forum/oproepen/sch… We zijn op dit moment met zijn zessen. Dat is al een behoorlijk aantal om iedereen elke keer goed aan bod te laten komen. (Al leert de praktijk dat we er tot nu toe nog nooit allemaal tegelijk geweest zijn. Er is altijd wel iemand die niet kan.) Ik ben zelf de komende twee keer afwezig, maar wil het daar dan wel in de groep gooien of we vinden of er nog een zevende bij kan. Wellicht reageren er in de tussentijd nog anderen op jouw oproep en kan er een tweede Amsterdamse groep gestart worden.

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste Fanny,

Is deze oproep nog up to date? Ben zelf namelijk op zoek naar een leuke club om mee te sparren en te meeten in en rondom Amsterdam. Zou je het leuk vinden om mijn materiaal eens te lezen; te checken of er misschien hier een match is? Check: www.andreasdoppelganger.wordpress.com. Hier staan een aantal korte verhalen inclusief het verhaal waarmee ik jaren geleden soort van 'debuteerde' in een tijdschrift (Extaze). Je bent er in een kwartiertje doorheen :-)

Hopelijk vindt je het wat, lijkt me supertof om wat van je te horen!

Fijne avond,

Andreas